Ik heb al twee keer voorgehad dat ik geen klank heb op mijn tv als ik die aanzet. Enkel het heropstarten van mijn decoder helpt om opnieuw klank te hebben. wat is dit en zijn er nog met dit probleem? Vervelend hoor
staat je decoder in systeeminstellingen op stereo ingesteld
anders toch eens een factory reset proberen ▬►FRDec
Ter info: bij decoder problemen
anders eens bellen naar technische helpdesk 0800 22 800 kan alle dagen tot 22u
anders toch eens een factory reset proberen ▬►FRDec
Ter info: bij decoder problemen
anders eens bellen naar technische helpdesk 0800 22 800 kan alle dagen tot 22u
ja op stereo: is dat goed of niet andere optie is dolby digital
Hier dikwijls hetzelfde probleem via HDMI - dolby digital.
Vooral na het zappen naar de Discovery Channels dikwijls geen geluid (meer)
Reboot helpt
Vooral na het zappen naar de Discovery Channels dikwijls geen geluid (meer)
Reboot helpt
daarom dat ik aangeraden heb van op stereo te proberen, want op den duur moet men voor alles en nog wat rebooten ;-)
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.