Ik kan sinds vandaag geen mails meer versturen, ik krijg telkens de foutmelding 4.4.5 Too many connections from host. Mijn SMTP-instellingen staan volgens mij juist. Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is, graag hulp!
surf eens naar ▬►online skynet webmail en probeer dar eens de link met de oude interface of het dan lukt.
Reputatie 1
Het gaat niet over de webmail. Het gaat over Mozilla Thunderbird.
heb je dat alleen met je skynet account
Ik heb in ieder geval geen probleem met mijn mail client 'windows live mail ' met het skynet account
Ik heb in ieder geval geen probleem met mijn mail client 'windows live mail ' met het skynet account
Proximus geeft volgende settings op:surf naar ▬► proximus-e-mail-instellingen
Inkomende mailserver
Voor POP3
Adres: pop.proximus.be
Beveiliging: SSL
Poort: 995
[/list]
Voor e-mail client Thunderbird :
IMAP
Gebruikersnaam fa......@skynet.be .
inkomend met SSL/TLS
uitgaand met STARTTLS
Op Android smartphone
fa.......(zonder @skynet.be)
inkomend met SSL
uitgaand met TLS.
Inkomende mailserver
- Adres: imap.proximus.be
- Beveiliging: SSL
- Poort: 993
Voor POP3
Adres: pop.proximus.be
Beveiliging: SSL
Poort: 995
- Uitgaande mailserver [list]
- Adres: relay.proximus.be
- Beveiliging: STARTTLS (of TLS)
- Poort: 587
- Authentificatie: Ja
[/list]
Voor e-mail client Thunderbird :
IMAP
Gebruikersnaam fa......@skynet.be .
inkomend met SSL/TLS
uitgaand met STARTTLS
Op Android smartphone
fa.......(zonder @skynet.be)
inkomend met SSL
uitgaand met TLS.
Voor Thunderbird met IMAP moet ik als Gebruikersnaam het fa......@skynet.be gebruiken. inkomend met SSL/TLS uitgaand met STARTTLS
Op Android smartphone is het dan weer fa.......(zonder @skynet.be) inkomend met SSL uitgaand met TLS. Er schijnen dus nogal wat variaties op te zitten....
Op Android smartphone is het dan weer fa.......(zonder @skynet.be) inkomend met SSL uitgaand met TLS. Er schijnen dus nogal wat variaties op te zitten....
Hier gisteren ook diverse problemen met mails versturen en ontvangen. Vandaag terug OK.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.