Foutmelding 4.4.5 Too many connections from host

  • 21 January 2015
  • 8 reacties
  • 1195 Bekeken

Reputatie 1
Ik kan sinds vandaag geen mails meer versturen, ik krijg telkens de foutmelding 4.4.5 Too many connections from host. Mijn SMTP-instellingen staan volgens mij juist. Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is, graag hulp!

8 reacties

Er was inderdaad een probleem bij Proximus blijkbaar, op sociale media waren er verschillende over bezig. Wel niet bij iedereen, gelukkig maar ;-)


En niet alleen bij Prxms zelfs bij UserBase verrassing
Reputatie 2
Badge +1
Hier gisteren ook diverse problemen met mails versturen en ontvangen. Vandaag terug OK.
Reputatie 7
Badge +1
Voor Thunderbird met IMAP moet ik als Gebruikersnaam het fa......@skynet.be gebruiken. inkomend met SSL/TLS uitgaand met STARTTLS


Op Android smartphone is het dan weer fa.......(zonder @skynet.be) inkomend met SSL uitgaand met TLS. Er schijnen dus nogal wat variaties op te zitten....
Proximus geeft volgende settings op:surf naar ▬► proximus-e-mail-instellingen


Inkomende mailserver



  • Adres: imap.proximus.be
  • Beveiliging: SSL
  • Poort: 993


Voor POP3

Adres: pop.proximus.be

Beveiliging: SSL

Poort: 995


  • Uitgaande mailserver [list]
  • Adres: relay.proximus.be
  • Beveiliging: STARTTLS (of TLS)
  • Poort: 587
  • Authentificatie: Ja


[/list]
Voor e-mail client Thunderbird :

IMAP

Gebruikersnaam fa......@skynet.be .

inkomend met SSL/TLS

uitgaand met STARTTLS


Op Android smartphone

fa.......(zonder @skynet.be)

inkomend met SSL

uitgaand met TLS.
dit zijn de instellingen die ik gebruik:



heb je dat alleen met je skynet account


Ik heb in ieder geval geen probleem met mijn mail client 'windows live mail ' met het skynet account
Reputatie 1
Het gaat niet over de webmail. Het gaat over Mozilla Thunderbird.
surf eens naar ▬►online skynet webmail en probeer dar eens de link met de oude interface of het dan lukt.

Reageer