Foutmelding 4.4.5 Too many connections from host

  • 21 January 2015
  • 8 reacties
  • 1195 Bekeken

Reputatie 1
Ik kan sinds vandaag geen mails meer versturen, ik krijg telkens de foutmelding 4.4.5 Too many connections from host. Mijn SMTP-instellingen staan volgens mij juist. Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is, graag hulp!

8 reacties

surf eens naar ▬►online skynet webmail en probeer dar eens de link met de oude interface of het dan lukt.
Reputatie 1
Het gaat niet over de webmail. Het gaat over Mozilla Thunderbird.
heb je dat alleen met je skynet account


Ik heb in ieder geval geen probleem met mijn mail client 'windows live mail ' met het skynet account
dit zijn de instellingen die ik gebruik:



Proximus geeft volgende settings op:surf naar ▬► proximus-e-mail-instellingen


Inkomende mailserver



  • Adres: imap.proximus.be
  • Beveiliging: SSL
  • Poort: 993


Voor POP3

Adres: pop.proximus.be

Beveiliging: SSL

Poort: 995


  • Uitgaande mailserver [list]
  • Adres: relay.proximus.be
  • Beveiliging: STARTTLS (of TLS)
  • Poort: 587
  • Authentificatie: Ja


[/list]
Voor e-mail client Thunderbird :

IMAP

Gebruikersnaam fa......@skynet.be .

inkomend met SSL/TLS

uitgaand met STARTTLS


Op Android smartphone

fa.......(zonder @skynet.be)

inkomend met SSL

uitgaand met TLS.
Reputatie 7
Badge +1
Voor Thunderbird met IMAP moet ik als Gebruikersnaam het fa......@skynet.be gebruiken. inkomend met SSL/TLS uitgaand met STARTTLS


Op Android smartphone is het dan weer fa.......(zonder @skynet.be) inkomend met SSL uitgaand met TLS. Er schijnen dus nogal wat variaties op te zitten....
Reputatie 2
Badge +1
Hier gisteren ook diverse problemen met mails versturen en ontvangen. Vandaag terug OK.
Er was inderdaad een probleem bij Proximus blijkbaar, op sociale media waren er verschillende over bezig. Wel niet bij iedereen, gelukkig maar ;-)


En niet alleen bij Prxms zelfs bij UserBase verrassing

Reageer