Skip to main content
Beste,



sinds de activatie van ons pack in juni 2015 gebeurt er een foutieve facturatie van onze telefoonlijn. Wij hebben happy time XL (waardoor wij op weekdagen voor 9u en na 17u gratis bellen, tijdens het weekend gratis bellen en dit naar nationale en internationale vaste lijnen) maar dit is blijkbaar niet geactiveerd.



Ik heb hier reeds meerdere malen voor telefonisch contact met jullie opgenomen. De laatste keer was begin december waarin er mij bevestigd werd dat er een fout in jullie systeem zat en dat dit onmiddellijk recht gezet zou worden met een creditnota die terugblikte over de volledige periode van ons pack.



Wij hebben echter vandaag het genoegen gehad jullie volgende factuur te mogen ontvangen waar er geen (!) creditnota bij zit en waar er opnieuw een foutieve facturatie is van 5,55 EUR op een totaal bedrag van 6,14 EUR. (???)



Graag bij deze de registratie van nog een klacht en mijn uitdrukkelijke vraag via dit openbare kanaal om dit nu toch liever gisteren dan vandaag in orde te brengen...



Met vriendelijke groet,



Jullie trouwe klant (+10 jaar),

Thomas
Beste,



sinds de activatie van ons pack in juni 2015 gebeurt er een foutieve facturatie van onze telefoonlijn. Wij hebben happy time XL (waardoor wij op weekdagen voor 9u en na 17u gratis bellen, tijdens het weekend gratis bellen en dit naar nationale en internationale vaste lijnen) maar dit is blijkbaar niet geactiveerd.











Ik heb hier reeds meerdere malen voor telefonisch contact met jullie opgenomen. De laatste keer was begin december waarin er mij bevestigd werd dat er een fout in jullie systeem zat en dat dit onmiddellijk recht gezet zou worden met een creditnota die terugblikte over de volledige periode van ons pack.



Wij hebben echter vandaag het genoegen gehad jullie volgende factuur te mogen ontvangen waar er geen (!) creditnota bij zit en waar er opnieuw een foutieve facturatie is van 5,55 EUR op een totaal bedrag van 6,14 EUR. (???)



Graag bij deze de registratie van nog een klacht en mijn uitdrukkelijke vraag via dit openbare kanaal om dit nu toch liever gisteren dan vandaag in orde te brengen...



Met vriendelijke groet,



Jullie trouwe klant (+10 jaar),

Thomas




Beste Thomas_025,



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, factuurnr)bezorgen.



Dan kijk ik het even na voor u.



Alvast onze excuses voor het ongemak.



Met vriendelijke groeten,

Joël
Beste Joel M,



mocht ik kunnen u een privebericht sturen, ik zou het onmiddellijk doen...

Maar blijkbaar is die nieuwe optie er niet meer in het vernieuwe forum van Proximus???
privé bericht naar Het Proximus Team

Reageer