Onze V-DSL lijn werd donderdagnacht/vrijdag foutief afgesloten waardoor ons internet en belgacom-tv niet meer toegankelijk waren. Gisterenochtend is het in orde gebracht, doch vroeg onze decoder ons lijnnummer en de pincode. Hier hebben wij het lijnnummer dat we hadden ingegeven en de pincode. We kregen de melding dat belgacom-tv niet actief was. Hierna ben ik op e-services gaan kijken of belgacom-tv bij ons was geactiveerd, hetgeen het geval was, doch op een ander lijnnummer.
Na een factory-reset van de router (bbox2) en het uittrekken en opnieuw insteken van de decoder krijgen we nu steeds de error 300 (systeem tijdelijk onbeschikbaar). Omdat we gebruik maken van de Ruckus heb ik de decoder ook reeds met een ethernetkabel aangesloten aan onze router, maar dit lost het pobleem niet op.
Vandaag vind ik een brief in de bus met de bevestiging dat onze producten (belgacom tv en internet) opnieuw in dienst zijn gesteld op 14/05 met het nieuwe lijnnummer in vermeld.
Hoe kan ik het nieuwe lijnnummer ingeven in de decoder of heeft Error -300 een andere oorzaak?
Alvast bedankt voor de hulp!
Bladzijde 1 / 1
Na een telefoontje naar de helpdesk is het probleem opgelost. Blijkbaar wordt het MAC-adres van de decoder gelinkt aan het lijnnummer en kan dit enkel worden vrijgegeven door Belgacom zelf, hetgeen gebeurde.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.