ik heb onlangs een film gehuurd en na 20 minuten kijken viel de film uit.
er kwam -302 op met systeem tijdelijk niet beschikbaar.
heb decoder gereset en opnieuw geprobeert , maar bleek weer hetzelfde problee te zijn.
zijn er mensen die dit probleem herkennen en zoja , wat is er aan te doen??
heb mail gestuurd naar belgacom om dit probleem op te lossen.
heb nl geen zin om de volgende dag de film te hervatten aangezien ik de vrijdagavond wilde kijken en niet de zaterdag.
Bladzijde 1 / 1
Beste wim de mol
Indien je gebruik maakt van de electriciteitsoplossing van Belgacom. Trek even de netwerkkabel die loopt van de electriciteitsadaptor naar de b-box 1 of 2 even uit en steek weer in. Lukt het nog niet ontkoppel dan al de electriciteitsadaptors gedurende 20 seconden.
familievandesype
Indien je gebruik maakt van de electriciteitsoplossing van Belgacom. Trek even de netwerkkabel die loopt van de electriciteitsadaptor naar de b-box 1 of 2 even uit en steek weer in. Lukt het nog niet ontkoppel dan al de electriciteitsadaptors gedurende 20 seconden.
familievandesype
Beste,
De foutmelding 'systeem tijdelijk niet beschikbaar' wijst op een verbindingsprobleem. Dit kan te wijten zijn aan eventuele tussenliggende draadloze apparatuur (devolo of ruckus), en het opnieuw opstarten van deze apparaten kan het probleem mogelijk verhelpen zoals familievandesype al aanhaalt.
Het is ook mogelijk dat er een probleem is met de lijn. In dat geval kan u de helpdesk (080022700) contacteren voor een lijnmeting. Zij kunnen ook een technicus boeken om de lijn terug op punt te stellen of ze kunnen u een storingsnummer geven om een van de toestellen gratis om te ruilen.
Vriendelijke groet,
Eva
De foutmelding 'systeem tijdelijk niet beschikbaar' wijst op een verbindingsprobleem. Dit kan te wijten zijn aan eventuele tussenliggende draadloze apparatuur (devolo of ruckus), en het opnieuw opstarten van deze apparaten kan het probleem mogelijk verhelpen zoals familievandesype al aanhaalt.
Het is ook mogelijk dat er een probleem is met de lijn. In dat geval kan u de helpdesk (080022700) contacteren voor een lijnmeting. Zij kunnen ook een technicus boeken om de lijn terug op punt te stellen of ze kunnen u een storingsnummer geven om een van de toestellen gratis om te ruilen.
Vriendelijke groet,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.