Beantwoord

Factuur terug met de post?


Ik krijg momenteel mijn gsm factuur via e-mail. Op zich vind ik dit geen probleem maar nu moet ik elke maand mijn factuur naar mijn werkgever opsturen daar ik met mijn gsm ook mijn parkeertickets betaal tijdens mijn werkuren.
Mijn werkgever vraagt hier bewijzen van dus zou ik mijn factuur moeten opsturen hiervoor.
Met het electronische pdf bestand is hij niet tevreden, het moet voor hem de papieren versie zijn...
Zelf kan ik dit niet meer aanpassen via My Proximus, Is het mogelijk om dit toch terug te laten wijzigen zodat ik factuur terug via post krijg? Liefst niet via klantendienst want dit heb ik reeds geprobeerd en ik geraakte na heel lang wachten echt niet binnen.... 😞
icon

Beste antwoord door frank 16 July 2017, 15:14

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Pdf afprinten en je hebt het op papier...
Wel een stomme (excuseer) werkgever . In plaats van alles per mail te vragen, veel makkelijker.
Ik heb thuis geen printer... Is het echt zo moeilijk van Proximus om dit terug in het systeem te wijzigen dat ik mijn factuur via de post krijg...😏 ??
Reputatie 6
Badge +3
Hier lees je hoe dit aan te passen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_method/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/factureringswijze/uw-factuur-of-aanrekening-per-e-mail-via-zoomit-of-per-post.html


Log in op MyProximus om de verzendmethode te veranderen.
Verander uw verzendmethode
Selecteer Papier (per post).
Controleer of de juiste nummers aangevinkt staan: vink eventueel de facturen of aanrekeningen uit die u niet per post wenst en klik op Verder en vervolgens op Bevestig.
We zullen het document sturen naar uw bestaande adres. U kunt het adres van uw factuur of aanrekening online wijzigen.
Zodra u de aanpassingen bevestigt, ontvangt u uw facturen of aanrekeningen volgens uw nieuwe instelling. Is uw volgende factuur of aanrekening echter bij ons al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer op de oude manier verstuurd.
Als het lukt natuurlijk want zoals hier al dikwijls gemeld is dit niet altijd het geval!
Hier lees je hoe dit aan te passen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_method/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/factureringswijze/uw-factuur-of-aanrekening-per-e-mail-via-zoomit-of-per-post.html


Log in op MyProximus om de verzendmethode te veranderen.
Verander uw verzendmethode
Selecteer Papier (per post).
Controleer of de juiste nummers aangevinkt staan: vink eventueel de facturen of aanrekeningen uit die u niet per post wenst en klik op Verder en vervolgens op Bevestig.
We zullen het document sturen naar uw bestaande adres. U kunt het adres van uw factuur of aanrekening online wijzigen.
Zodra u de aanpassingen bevestigt, ontvangt u uw facturen of aanrekeningen volgens uw nieuwe instelling. Is uw volgende factuur of aanrekening echter bij ons al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer op de oude manier verstuurd.

Het lukt echt niet...
Wanneer ik me eerst aanmeld op my proximus en dan op de link "Verander u verzendmethode" klik krijg ik een pagina te zien met de melding : "Oeps, u zoekt op iets wat niet (meer) bestaat.... Ik kan het dus nog steeds niet wijzigen....😥
Kan niemand van de support medewerkers mij hier helpen? Wie bepaalt eigenlijk wat het "beste antwoord" is want ook dat beste antwoord heeft me niet geholpen....

Ik voeg hier dus de afbeeldingen bij om het nog duidelijker te maken.
Wanneer ik nog niet ben ingelogd krijg ik deze afbeelding te zien :



Wanneer ik nadien inlog in My Proximus" krijg ik deze afbeelding te zien :



Hopelijk kan iemand mij toch nog helpen....
Is er nu echt niemand die mij een uitleg of bevestiging kan geven waarom dit niet lukt om terug de factuur met de post te ontvangen? Ook niemand van de support medewerkers hier op dit forum?

Is dit echt te veel van het goede gevraagd?

Ik heb zo de indruk dat op dit forum niet iedereen feedback krijgt van de support medewerkers.... of zie ik dit verkeerd....??
Anders moet je morgen eens een privébericht sturen
    aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Anders moet je morgen eens een privébericht sturen
    aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)


Voila, bericht is verstuurd.... ik ben nieuwsgierig of ik een reactie krijg.... Alvast bedankt voor de tip !
Wat als je direct inlogt op My Proximus?
Daarna : mijn facturen-instellingen?
Werkt niet altijd bij iedereen, zoals reeds door anderen ook gemeld op dit forum, maar proberen kan natuurlijk geen kwaad 😉
Wat als je direct inlogt op My Proximus?
Daarna : mijn facturen-instellingen?

Ik zie alleen factuur staan maar niet mogelijkheid naar instellingen.. (zie afbeelding)
Facturen(voor jou eventueel factuur en verbruik) hier lichtblauw, aangeklikt.
Zo krijg je overzicht factuur + betalingsmogelijkheden. Kies voor e-mail, zoomit of post aanklikken.
Hoop dat dit helpt.
Hierbij screenshot van mijn My Proximus..
Jij ziet inderdaad meer dan mij 😞 Dit is mijn screenshot, ik kan dus niks aanpassen...
Anders moet je morgen eens een privébericht sturen
    aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)


Voorlopig hier ook geen enkele reactie langs deze weg.... Waarom? Ik snap het niet, sommige onderwerpen worden hier gewoon genegeerd door de support medewerkers....
Is dit de opzet van dit forum... nee toch dacht ik 😞 ??
heb je al een privébericht gestuurd anders inderdaad afwachten tot iemand reageert.
heb je al een privébericht gestuurd anders inderdaad afwachten tot iemand reageert.
Dat heb ik inderdaad al een paar dagen geleden gedaan... 😞
Na zoveel dagen af te wachten.... geen reactie, niet van een support medewerker, niet via het prive bericht, helemaal niks...
Aan al diegenen die mij wel willen helpen hebben bedankt hiervoor.

Dit toont nogmaals hoe Proximus met hun klanten omgaat.
Men negeert gewoon iemand met een vraag of probleem.

Ipv dan toch enige duidelijkheid te scheppen en dan nog maar eens uit beleefdheid te antwoorden.... nee, helemaal niks!

Kijk anders eens op forums van Telenet !
Wanneer daar een klant met een probleem zit ,gelijk hoe groot, er wordt toch steeds op gereageerd.
Daar kan men bij Proximus nog héél veel van leren.

Voor mij een duidelijk signaal dat ik nooit, maar dan zeker NOOIT prive voor Proximus ga kiezen, dat is een feit !

Reageer