Heb mijn factuur ontvangen en dien deze te betalen voor 30 september.
mijn vraag is waarom moet ik al betalen voor een abonnement dat pas begint te lopen vanaf 24 september.
ik betaal dus deze maand tweemaal een full control abonnemnet zowel voor mijn zoon als dochter...
vind dit niet normaal
groetjes
Bladzijde 1 / 1
De laatste 2 bijdragen staan wel omgekeerd.
Jessie,
Mag ik je vragen geen privé factuurgegevens online te plaatsen, zichtbaar voor iedereen.
Best stuur je een privébericht naar Het Proximus Team daarvoor. Ik heb je bijlagen dan ook verwijderd.
Groeten,
Wim
Mag ik je vragen geen privé factuurgegevens online te plaatsen, zichtbaar voor iedereen.
Best stuur je een privébericht naar Het Proximus Team daarvoor. Ik heb je bijlagen dan ook verwijderd.
Groeten,
Wim
Dag Jessie,
Kan je ons via privébericht klantgegevens naar het 'Het Proximus Team' sturen? (klantnr, telefoonnr)
Dan kijken we het meteen voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
hier klikken
Kan je ons via privébericht klantgegevens naar het 'Het Proximus Team' sturen? (klantnr, telefoonnr)
Dan kijken we het meteen voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
hier klikken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.