Skip to main content
Ik begin stilaan wanhopig te worden. Ik krijg elke maand een smsje met mijn factuurbedrag. Begin van de maand krijg ik dan een smsje met de meldiing dat ik de factuur niet mag vergeten te betalen en met al de details erbij. Deze maand heb ik die herinnering niet gekregen. Ik ben ze dan ook vergeten te betalen en nu heb ik een rappel gekregen die vrij dreigend was. Nu is de factuur vrij hoog en ik zou graag alvorens te betalen mijn gedetailleerde factuur kunnen raadplegen. Via mijn eerste account ging dit niet omdat dit enkel voor mn tv en internet pack was en ik kon mn gsm niet toevoegen hieraan. Daarna heb ik op aanraden van jullie helpdesk een tweede account aangemaakt maar toen kreeg ik geen factuurgegevens te zien. Nu zie ik wel de factuurgegevens maar zonder enige vorm van detail. 1 factuur van 168 betaal ik enkel als ik de details kan zien. Het is quasi onmogelijk om jullie te bereiken... Nu krijg ik deze middag een sms dat mijn abonnement wordt omgezet naar prepaid vanaf morgen maar ik heb dit helemaal niet gevraagd. Ik wil de factuur wel betalen maar niet zonder een factuur. Dit lijkt me toch geen absurde vraag van mij. Graag een reactie aub. mijn gsm is 0497 93 56 17 en mn klantnummer 25863795
Ter info:

je kan ook altijd via dit Forum ook een privébericht aan Het Proximus Team sturen, moest er op de lange duur niet gereageerd worden via deze onderstaande link:

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Ter info:

je kan ook altijd via dit Forum ook een privébericht aan Het Proximus Team sturen, moest er op de lange duur niet gereageerd worden via deze onderstaande link:

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)




Verloren moeite... dit heb ik ook gedaan... zonder reactie... 😞
Ik weet niet of ik je hiermee veel verder kan helpen maar ik geef het toch maar mee op welke manieren je Proximus kan contacteren

    Dit zijn de verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
        https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
        (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via Mail: affinity.mobile.nl@proximus.com (door een forumlid hier gepost)
  • via de chat op onze supportpagina's:
        https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
        ( deze chat optie is ook mogelijk via http://proximustv.be )



 


    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link:
    "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
    zoals onder ander een privébericht sturen aan Prox hier op 't forum en ook op twitter en facebook

Inderdaad veel kanalen om Proximus te bereiken... maar...

Ik heb het op 3 manieren geprobeerd :



1) Via dit forum ---> Geen reactie van Proximus !

2) Via een prive bericht ---> Geen reactie van Proximus !

3) Via Facebook (Messenger) ---> Geen reactie van Proximus !



Ik geef het dus op.... waarom zouden ze langs andere kanalen dan wel een antwoord geven?

Voor mij Support Proximus voor hun klanten : Een dikke NUL !!

Reageer