Beste
Klantnum. :612138160
Ik ga via deze weg proberen om aan informatie te geraken voor mijn probleem aangezien ik geen telefonisch contact kan nemen, probeer al meerdere dagen maar steeds in wachtrij...Na het overschakelen na Tuttimus op 18/11/2016 , is blijkbaar de betaling dat moet gebeuren overgeschakeld van Zoomt naar Domiciliëring. Vroeger betaalde ik altijd via zoomt, nu aangezien ik geen zoomt bericht kreeg dan maar gebeld naar proximus , dat er wel degelijk een omschakeling gebeurd is van betalingsmethode, en de betaling ging automatisch gebeuren op 28/12/2016. Ik wist onmiddellijk dat dit voor problemen ging zorgen en idd het was van dat. Na veel gebel heb ik dan toch de factuur gekregen en handmatig dan betaald op 30/12/2016. De medewerker aan de lijn had gezicht dat de volgende betaling via zoomt ging gebeuren, nu zijn we een maand later en nog steeds niets , geen factuur , ik weet zelfs niet wanneer de volgende factuur eraan komt, op Myproximus zie ik ook niets aangezien de factuur van 28/12 daar ook niet instaat (is wel betaald). Nu is de vraag wanneer komt de volgende factuur? Is er al een factuur? Als ik bel naar proximus en ik vraag via belcomputer om mijn saldo te horen ja geen openstaand saldo. Ik had graag de situatie geweten want ik zou niet graag voor een verrassing staan ha u bent afgesloten wegens niet betalen van factuur en achterstal etc etc...
vriendelijke groeten
lo muto renaldo (entrax)
Beantwoord
Factuur?
Beste antwoord door HeidiE
Hey Entrax,
Hier staat Zoomit actief ... momenteel nog geen factuur, deze is nog in opmaak.
Geef ons eind deze week een seintje, dan kijken we het nog eens na!
Groetjes,
HeidiE
Bekijk origineelHier staat Zoomit actief ... momenteel nog geen factuur, deze is nog in opmaak.
Geef ons eind deze week een seintje, dan kijken we het nog eens na!
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.