Al enkel dagen kan ik plots tijdelijk niet aanloggen . Vandaag helemaal niet . Weet iemand wat er gaande is ?
Bladzijde 1 / 2
hier geen problemen met inloggen op Facebook.
Recommended configuration (fastest + nearest)
Primary Server | 208.67.220.220 | OpenDNS |
Secondary Server | 195.238.2.21 | SkyNet Belgacom BE |
Tertiary Server | 195.238.2.22 | Belgacom Pool42 BE |
Zie ook ▬► | DNSServer | https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using" target="_blank |
Nog geen problemen gehad de laatste maanden op facebook, welke browser gebruik je ?? Firefox of Internet explorer ofzo ?
Heb je dit nog op andere sites ook ?
Heb je dit nog op andere sites ook ?
Het enige wat hij kan proberen is van de desbetreffende browser de tijdelijke bestanden legen en desnoods ook eens de cookies, normaal zou dit weer moeten werken.
PS: Als je niet weet hoe het moet kan je altijd Ccleaner gebruiken
PS: Als je niet weet hoe het moet kan je altijd Ccleaner gebruiken
Ik log nooit uit hier op de pc, blijf altijd aangemeld .... kan de tijd niet meer zeggen dat ik een probleem had met facebook.
mss daarmee dat je geen probleem hebt, maar ik heb voor het ogenblik toch geen probleem om in te loggen
Ik heb geen problemen met Facebook want ik heb namelijk geen profiel en ik ben ook niet van plan om een profiel aan te maken, dat onding komt hier niet binnen.
anders de dns cache eens leeg maken, wie weet ! :
Start > Command Prompt > typ 'ipconfig /flushdns' en klik enter
Start > Command Prompt > typ 'ipconfig /flushdns' en klik enter
ik gebruik dit ook nooit, 't is deze van mijn kleinzoon die ik geprobeerd heb en het inloggen lukte toch zonder problemen
Een kleinzoon, dus ben je al grootmoeder, echt Elsa ik had niet verwacht dat je een antiek geval bent.
FB werkt weer . Volgens vrienden zou het liggen aan de servers van fb waar aan gewerkt werd . Pech gehad zeker .
Je kan wel 'aangemeld' blijven , maar als je via je browser niet op fb.com geraakt ben je daar niks mee .
Je kan wel 'aangemeld' blijven , maar als je via je browser niet op fb.com geraakt ben je daar niks mee .
Inderdaad na midernacht waren er geen meldingen meer van problemen.
Dus zal het inderdaad bij fb zelf geweest zijn, 't moet niet altijd bij Proximus zijn dat het scheef loopt
Dus zal het inderdaad bij fb zelf geweest zijn, 't moet niet altijd bij Proximus zijn dat het scheef loopt
Het probleem doet zich nu weer voor.
Jammer dat proximus geen officiele communicatie geeft maar eerder antwoorden op vragen.
De reden van het probleem blijft ook onbekend.
Jammer dat proximus geen officiele communicatie geeft maar eerder antwoorden op vragen.
De reden van het probleem blijft ook onbekend.
Van rond 17u komen er weer veel meldingen van problemen en blijkbaar weer niet bij iedereen , ik heb o.a. terug geen problemen,
wat echter niet duidelijk is of het enkel en alleen via de provider Proximus voorvalt !?
wat echter niet duidelijk is of het enkel en alleen via de provider Proximus voorvalt !?
A
@anseric:
http://facebookblog.nl/facebook-meldingen/account-...
Mijn vader kreeg zelfs een email van facebook waarop ze zicht excuseerden voor het tijdelijk onbeschikbaar zijn van zijn account en na heractivatie van het blokken van zijn spotify via fb account.
mvg Sabine
http://facebookblog.nl/facebook-meldingen/account-...
Mijn vader kreeg zelfs een email van facebook waarop ze zicht excuseerden voor het tijdelijk onbeschikbaar zijn van zijn account en na heractivatie van het blokken van zijn spotify via fb account.
mvg Sabine
Volgens de vele berichten die ik lees op twitter ligt het probleem duidelijk bij proximus.
De oplossing is je DNS instellen naar deze van google.
https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using
De oplossing is je DNS instellen naar deze van google.
https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using
Je kan de pagina echt niet bereiken @Onze Medewerks.
Je krijgt 'Deze webpagina is niet beschikbaar'
Wel raar dat 'Onze Medewerks' niet meteen op de hoogte zijn.
De mensen achter de twitter blijkbaar wel.
Je krijgt 'Deze webpagina is niet beschikbaar'
Wel raar dat 'Onze Medewerks' niet meteen op de hoogte zijn.
De mensen achter de twitter blijkbaar wel.
A
ter info : Google DNS Server
A
aanvullend :
Ik kan al dagen niet inloggen en krijg steeds de “Account tijdelijk niet beschikbaar” meldingHeel soms komt het voor dat iemand na een paar dagen nog niet kan
inloggen en al zijn/haar vrienden in de zelfde regio (bijvoorbeeld op
kantoor of in de zelfde stad) wel gewoon bij hun Facebook-profiel
kunnen. Dit kan duiden op een probleem met wat je webbrowser heeft
opgeslagen van Facebook en de updates die zijn doorgevoerd. Browsers
slaan namelijk veel afbeeldingen en informatie van websites op
(bijvoorbeeld of je bent ingelogd of niet of afbeeldingen zoals foto’s
en logo’s) om de betreffende website sneller te laden als je de website
weer bezoekt. Uiteraard erg handig, maar in een enkel geval wil dit wel
eens voor problemen zorgen als de website wordt aangepast.
Het leeg maken van het cachegeheugen en cookies in je browser zorgt
ervoor dat je met een helemaal “schone” browser de website opent
waardoor eventuele problemen met eerder opgeslagen informatie verholpen
zijn.
Leegmaken van je cacheMischien klikt het allemaal redelijk technisch, maar gelukkig is het
leegmaken van de cache van je browser helemaal niet moeilijk.
Hieronder vind je in het kort per browser hoe je de cache leegmaakt. Is
het nog niet helemaal duidelijk of kan je het niet vinden, zoek dan even
op Google naar: cache leegmaken (bijvoorbeeld: cache leegmaken internet explorer 7)
hebt wel bovenstaande stappen uitgevoerd? Stuur dan een e-mail naar info@facebook.com, appeals@facebook.com of disabled@facebook.com en leg in je mail het probleem uit.
Facebook zal er dan naar kijken en het probleem voor je oplossen (alleen
dit doen ze pas nadat je een paar dagen geen toegang hebt, want als ze
met onderhoud bezig zijn moeten je gewoon even geduld hebben).
Ik kan al dagen niet inloggen en krijg steeds de “Account tijdelijk niet beschikbaar” meldingHeel soms komt het voor dat iemand na een paar dagen nog niet kan
inloggen en al zijn/haar vrienden in de zelfde regio (bijvoorbeeld op
kantoor of in de zelfde stad) wel gewoon bij hun Facebook-profiel
kunnen. Dit kan duiden op een probleem met wat je webbrowser heeft
opgeslagen van Facebook en de updates die zijn doorgevoerd. Browsers
slaan namelijk veel afbeeldingen en informatie van websites op
(bijvoorbeeld of je bent ingelogd of niet of afbeeldingen zoals foto’s
en logo’s) om de betreffende website sneller te laden als je de website
weer bezoekt. Uiteraard erg handig, maar in een enkel geval wil dit wel
eens voor problemen zorgen als de website wordt aangepast.
Het leeg maken van het cachegeheugen en cookies in je browser zorgt
ervoor dat je met een helemaal “schone” browser de website opent
waardoor eventuele problemen met eerder opgeslagen informatie verholpen
zijn.
Leegmaken van je cacheMischien klikt het allemaal redelijk technisch, maar gelukkig is het
leegmaken van de cache van je browser helemaal niet moeilijk.
Hieronder vind je in het kort per browser hoe je de cache leegmaakt. Is
het nog niet helemaal duidelijk of kan je het niet vinden, zoek dan even
op Google naar: cache leegmaken (bijvoorbeeld: cache leegmaken internet explorer 7)
- Internet Explorer (PC) > Tools > Internet Options > General > [Delete Files]
- Mozilla Firefox (PC) > Tools > Options > Privacy > Cache [Clear]
- Mozilla Firefox (Mac) > Firefox > Preferences > Privacy > Cache [Clear]
- Mozilla Firefox 2 (Mac) > Firefox > Preferences > Advanced> Network > Cache [Clear now]
- Safari > Safari > Empty Cache
Cache en cookies verwijderd maar je kan nog niet inloggen?
Is je Facebook-profiel na een paar dagen nog niet beschikbaar maar jehebt wel bovenstaande stappen uitgevoerd? Stuur dan een e-mail naar info@facebook.com, appeals@facebook.com of disabled@facebook.com en leg in je mail het probleem uit.
Facebook zal er dan naar kijken en het probleem voor je oplossen (alleen
dit doen ze pas nadat je een paar dagen geen toegang hebt, want als ze
met onderhoud bezig zijn moeten je gewoon even geduld hebben).
Kijk naar mijn 2de post in begin van dit topic, daar zei ik
- geplaatst gisteren door RedsFan .
- http://forum.proximus.be/comment/168788" title="Permalink
[/list]
Het enige wat hij kan proberen is van de desbetreffende browser de tijdelijke bestanden legen en desnoods ook eens de cookies, normaal zou dit weer moeten werken.
PS: Als je niet weet hoe het moet kan je altijd Ccleaner gebruiken
--------------------------------------------------------------
Moest het echt een DNS probleem zijn zouden veel andere mensen er ook niet op kunnen, want we hebben allemaal dezelfde DNS van proximus.
Veranderen van de DNS verhelpt het probleem.
Hier nog een artikel.
http://www.lesoir.be/888335/article/economie/vie-du-net/2015-05-25/facebook-nouveau-en-panne-en-belgique" target="_blank
Hier nog een artikel.
http://www.lesoir.be/888335/article/economie/vie-du-net/2015-05-25/facebook-nouveau-en-panne-en-belgique" target="_blank
Bladzijde 1 / 2
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.