Extra internetverbinding on top of Belgacom TV met Devolo
Beste,
Ik tracht een oplossing te vinden voor volgende opstelling.
Ik heb op dit moment internet zonder vaste lijn met belgacom TV via de Devolo oplossing. Dit laat me uiteraard ook toe om gebruik te maken van internet via WiFi....zowel op het gelijkvloers als op de 1e verdieping.
Nu heb ik op mijn zolder een extra internetconnectie nodig omdat het WiFi bereik daar te zwak is.
Na enkele contacten met de BGC technische dienst zou (???) het moeten lukken om via de Devolo Power Plugs de internetconnectie te verzekeren op de zolder, maar enkel door een extra zender/ontvanger te connecteren op de BBox2. De reeds geïnstalleerde power plugs zouden niet gebruikt kunnen worden voor internet alleen, omdat deze ook reeds gebruikt worden voor BGC TV. De feedback die ik kreeg via de BGC technische dienst was echter éénduidig en stelde me niet 100% gerust voor de goede afloop.
Nu had ik graag geweten of een extra Devolopaar mij een oplossing zal bieden en wat er waar aan de instellingen moet gewijzigd worden.
Alvast bedankt.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.