Er is een fout opgetreden tijdens de opname met Belgacom tv

  • 5 October 2011
  • 11 reacties
  • 1345 Bekeken

Heb de laatste tijd bijna altijd als ik iets opneem met de decorder of iets bekijk het beeld blijft hangen ,of er is een fout opgetreden bij de opname en staat het programma er niet op of een stuk of als je iets opgenomen hebt en je wilt doorspoelen wil hij niet meer stoppen had vroeger telenet nooit geen probleem met gehad.Hier is het bijna dagelijks dat er iets fout is.

11 reacties

beste

gaat het hier over netwerkopnames of over opnames op de harde schijf?

problemen met netwerkopnames zijn bekend toch onopgelost, het doorspoel probleem klinkt mij bekend in de oren, zie ook frustratie(s) bij netwerkopnames

mvg
Xenne Het gaat over netwerkopnames (30 dagen beschikbaar)
Reputatie 7
Badge +1
Even off topic. Ik heb nog niet veel ervaring met Telenet. Heb vandaag mijn kozijn nog gaan helpen nadat Telenet Basic Shake met TV verleden week geïnstalleerd werd. Hij had blijkbaar de verdeeldoos met een schakelaar uitgezet. Zowel de modem als de decoder hadden dus zonder strooom gestaan.

Na korte tijd (een paar minuten) kreeg hij beeld, maar hij kon alleen zappen met de ch+ en - en met de cijfertoetsen. Als hij een andere toets gebruikte zoals de TV-gids, dan veel het beeld uit en had hij alleen maar klank. Laat bij ons een belletje rinkelen natuurlijk.Ik had gezegd, dat bij Belgacom bij decoderproblemen deze zonder stroom moest gezet worden....dus hij trok maar steeds de stroom uit. Na 15 minuten werkte natuurlijk wél alles terug....dus gelijkaardig scenario als bij belgacom....alleen, als je bij Telenet toch op bv. de TV-gidsknop drukt tijdens de software downloadfase, dan krijg je een zwart scherm met een bericht op van Telenet dat de software wordt gedownloaded. Er is ook geen PVR-knop. Je moet op TV-theek duwen om en optielijst te krijgen voor VOD met ergens onderaan de eigen opnames. Ik zoek nog verder uit wat de verschillen zijn.