Alles behalve evident om bij P een klacht in te dienen. Kort samengevat: 1.ik vind het niet aanvaardbaar dat P geen reserve onderdelen meer aanbiedt in zijn eigen winkels 2. Dat wegens een defecte decoder op vrijdag namiddag er minstens moet worden gewacht tot dinsdag om eventueel via B Post een nieuwe decoder te ontvangen 3. Dat je die nieuwe decoder dan maar zelf moet installeren 4.als die decoder al van tevoren defect is kan je de hele lijdensweg herbeginnen 5.als ipv de decoder de modem defect is moest ik minstens tot dinsdag wachten om die eventueel eigenhandig te vervangen, dan had ik noch telefoon noch internet noch TV
5.Dat ik voor 30 dagen abonnement betaal +huur decoder, maar minstens 4 dagen waaronder een weekend geen TV zal kunnen zien. 6. Ik merk aan de topics op dit forum dat er weinig kans bestaat op een schadeloosstelling en of op het voorkomen van dergelijke vervelende situaties.
7. Ik ben al 50 jaar klant bij Proximus maar overweeg nu serieus van naar de concurrentie over te stappen.
8. Weet iemand een minder omslachtige weg om bij Proximus klacht neer te leggen ?
Bladzijde 2 / 2
Ik kan Socrates alleen maar gelijk geven, proximus heeft zoveel unieke verkooppunten en is zoooo dom om er geen gebruik van te maken.
De klant moet de keuze krijgen ; ofwel zelf afhalen in een verkooppunt ofwel door een koerier laten bezorgen.
Zo kan ELKE klant een tevreden klant zijn, en de klant is toch wel diegene die het loon van de CEO en de winst betaalt.
De klant moet de keuze krijgen ; ofwel zelf afhalen in een verkooppunt ofwel door een koerier laten bezorgen.
Zo kan ELKE klant een tevreden klant zijn, en de klant is toch wel diegene die het loon van de CEO en de winst betaalt.
Ik geef hier louter ter verder info mee op welke manieren proximus kan gecontacteerd worden:
-
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
- via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via Mail: affinity.mobile.nl@proximus.com / replyproximus@skynet.be (door een forumlid hier gepost)
- via de chat op onze supportpagina's: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html ( deze chat optie is ook mogelijk via http://proximustv.be )
-
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
- zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link: "Mail Ons"
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onder ander een privébericht sturen aan Prox hier op 't forum en ook op twitter en facebook
- En (bv. voor formeke klachten) kan het kan ook altijd per aangetekende brief naar Proximus - Klantendienst Koning Albertlaan 27 1030 Brussel
Het is zowiezo een ramp om een Proximus medewerker aan de lijn te krijgen. SCHANDALIG!!!😠
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.