Al jarenlang proximus-klant, geruime tijd geleden bij proximus-gent-kouter een bizz-pack genomen (vaste lijn-internet-tv) met twee gsm-nummers eraan gekoppeld. Daar werd gezegd dat met die combinatie de gsm-nummers gratis naar elkaar konden bellen. Dat bleek niet zo. HERHAALDELIJK gebeld naar klantendienst, het zou in orde komen, het kwam niet in orde ... ongeveer een maand geleden bij de klantendienst ene Elvira Mungro aan de lijn : ik maak dat allemaal in orde, je betaalt trouwens teveel, ik zorg voor een bijkomende korting van 10 % voor de maanden dat je teveel betaalde, alsook een commerciële geste, enz, de hemel ging open ... tot de dag nadien : bleek dat ik plots qua tv in plaats van mijn boeket multi nl enkel comfort tv had, veel minder posten, maar vooral niet eurosport 2, opnieuw een wandeltocht via allerlei medewerkers van de klantendienst, opnieuw veel beloftes, nog maar eens mijn vraag : alles terug zoals het was met dien verstande dat - zoals beloofd - de 2 gsm-nummers gratis naar elkaar bellen, ongeveer een week later waren de gsm's in orde en konden de twee gekoppelde nummers gratis naar elkaar bellen, maar tv niet in orde, bleek dat "het" nog in verwerking was, opnieuw gewacht.
Ik heb op mail van proximus medewerkster : "Ik heb net even nagekeken het order is nog steeds in uitvoering wardoor dat ik nog steeds die multi nl nog steeds niet kan toevoegen"
blijkt dat ik nu een familus pack heb met mobilus m voor gsm
ondertussen drie weken verder en vandaag (14/03) plots een brief (gedateerd op 10/3) dat ik op mijn aanvraag (niet waar) "all entertainment nl" heb, wat blijkt : geen eurosport 2, dus vanavond nog maar eens gebeld naar de klantendienst.
Eerste gesprek, na heel mijn uitleg : "ik praat even met de expert om u terug naar multi tv te zetten en zet u even in de wacht, tot zo", 10 minuten later werd de verbinding verbroken (niet door mij).
Opnieuw gebeld, andere medewerker uiteraard, weeeeeeer heeel de uitleg, zegt men plots dat multi nl niet kan in tutimus, met andere woorden, als ik eurosport 2 wil moet ik dat internationial sports boeket er bij nemen, waarvan heel de rest mij niet interesseert aan een stevige prijs bovendien : wie houdt men hier eigenijk voor de gek zeg
proximus gaat in de fout door op eigen initiatief (niet door mij gevraagd) mijn multi tv (met eurosport 2) om te zetten naar comfort en nu zou ik dus een boeket extra moeten betalen om eurosport die ik had, opnieuw te hebben.
Van kafka gesproken.
Zoals gezegd : al jarenlang klant bij proximus maar dit slaat alles, tenzij er een zeer snelle (3 weken wachten om een tv-boeket te wijzigen op eigen initiatief en dan nog het verkeerde) reactie komt van proximus komt er een volledige opzeg en waag ik mijn kans bij telenet.
Ik vind op de website enkel de mogelijkheid om klacht in te dienen voor een factuur, wat bij mij niet het geval is eigenlijk (hoewel ..) en bij de klantendienst werd mij nochtans gezegd om klacht in te dienen via proximus.be, maar dat moet je dan wel vinden natuurlijk.
dit is een lang bericht, helaas door het herhaaldelijk falen van proximus en telefonisch beloven van zaken die niet gebeuren. Het is een keer genoeg..
Ik ga hier niet constant komen zoeken naar een reactie, heb wel beter te doen. Mijn klantennummer is 1512542. U weet hoe u mij kan bereiken.
make it happen proximus, want ik ben ten einde raad !!!
Beste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineel