/files/04e86b548d/Selectie.jpg 620x280
Bladzijde 1 / 1
Ik zit met het zelfde probleem. Blijkbaar heb ik met door de verschillende schermen te gaan toch ergens iets "bevestigd".
Resultaat : heb me ingeschreven voor foto's. En dit is nu juist wat ik niet wou. Wat nu?
Resultaat : heb me ingeschreven voor foto's. En dit is nu juist wat ik niet wou. Wat nu?
Online kan je niks annuleren of opties wijzigen, alleen bestellen of activeren. Dat moet ofwel via een Belgacom Center, ofwel telefonisch bij de klantendienst 0800 22800. Tenzij Eva dat nog kan oplossen, maar dan moet je je gegevens met een interne mail aan haar geven.
Ik heb dit probleem ook. Is er al een oplossing bij jullie?
Beste,
We hebben dit probleem gisteren ook vastgesteld. Onze IT dienst werkt aan een oplossing.
Excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom
We hebben dit probleem gisteren ook vastgesteld. Onze IT dienst werkt aan een oplossing.
Excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom
zelfs bellen naar klantendienst helpt niks; zij kunnen niks doen... zeggen ze
Het IT probleem is natuurlijk niet meteen op te lossen. Een verkeerd gekozen voordeelpakket door dit probleem kan mogelijks gewijzigd worden aan Belgacom kant. De klantendienst refereerde wel degelijk naar dit forum, en vroeg van het probleem hier uit te leggen met details. Ik merk wel dat er op in gegaan wordt. Het mailadres waar je je tel. nr., klantnr. en login kwijt kan, is me echter nog een raadsel.
Vandaag stond de tekst naast de radiobuttons er wel : is dus opgelost.
Ok, ik heb mijn 10 liedjes.
bedankt
bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.