e-services: 1x belgacom, 2x proximus

  • 2 April 2012
  • 4 reacties
  • 519 Bekeken

Hallo,

Mijn man en ik hebben elk een GSM-abonnement bij Proximus + 1 abonnement Belgacom voor TV, internet, vaste lijn.

Het is me gelukt om mijn gsm-nummer te koppelen aan Belgacom account, maar dat van mijn man lukt niet? Ik zou dit ook graag onder één account krijgen. Ook omdat ons adres dringend gewijzigd moet worden. Onze facturen komen nog op foute/oude adres aan.


Bedankt,

4 reacties

Badge +1
Hallo

Ik heb dit ook al geprobereerd om dit ergens te vinden hoe je 1 belgacom abonnement met meerdere proximus abonnementen koppeld. Ik heb tot nu toe nog niet gevonden hoe dit moet en ik begin wel te twijfelen of het kan. Indien dit niet kan vind ik dit wel maar jammer en mag er toch wel werk van gemaakt worden.

mvg

beste

u kan één proximus account koppelen aan de Belgacom e-Services.

als er op dat account 1 gsmnr staat, dan kan u er maar 1 koppelen.

indien meerdere, dan worden de anderen ook gekoppeld.

dit wil zeggen dat de gsmnrs bij proximus op 1 klantennr moeten staan.

mvg
Hoe zit dit dan zoals bij mij ik heb twee proximus Pay & Go simkaarten.

Dus via proximus site kon ik inloggen met login gegevens voor Pay & Go simkaart 1

en een ander login voor Pay & Go simkaart 2.

Kan ik die nu allebei koppelen aan mijn appart Belgacom e-service login of slechts één van beide en in dit geval moet ik dan inloggen met de niet gekoppelde simkaart op proximus.be ?


groetjes,

Elsa
Beste Hanne100,

Kunt u via privé-bericht uw klantgegevens (klantnummer, gsmnummers, e-mailadres, log-in) even doorsturen aub? Dan laat ik dit even voor u nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer