E-SERVICE BUITEN GEBRUIK

  • 19 February 2012
  • 32 reacties
  • 1947 Bekeken

Momenteel kan ik enkel inloggen in de e-services, met veel moeite en als het dan lukt krijg ik steeds de melding dat er een technisch probleem is. Hoe zit het bij jullie. Is dat ook zo of enkel bij mij ?

Alvast bedankt voor antwoord.

32 reacties

Badge
Ik heb al op FIREFOX, EXPLORER en GOOGLE CHROME geprobeerd, en nergens kan ik mijn belkredieten raadplegen. Ik krijg altijd dat "error 500" bericht.

Gisteren contact gehad met een medewerker van e-Services, en die kon het momenteel ook niet oplossen. Ze werken eraan, schijnt........

Bizar en ambetant ........
Probeer eventueel eens met andere browser
Voor een bedrijf als Belgacom is het maar triestig gesteld als je zo'n website aan je klanten aanbiedt.
Deze morgen heeft alles ffkes gewerkt, kon alles raadplegen en plots is't gedaan, krijg melding:
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Belkredieten kan ik ook opvragen zonder probleem en ik gebruik ook IE9, want blijkbaar is dit ook van belang want het lukt niet met alle browsers.

Elsa
Reputatie 7
Badge +1
Ik kan sedert kort nu ook mijn bel-en SMS-krediet raadplegen op de E-services. Maar mijn vast internet geeft nog altijd 0GB verbruik, en 0GB beschikbaar...Wenkbrauw ophalen écht niet normaal !
Hier werkt het nog niet krijg nog altijd: Er is een intern probleem opgetreden, gelieve later opnieuw te proberen of contact op te nemen met de klantendienst.

Kheb daar regelmatig last van en meestal is het als er iets niet klopt met m'n factuur
Iderdaad

marcheert hier terug

mvg
ik geraak momenteel niet op e-services, wel op de dienst facturatie, maar als ik klik op https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/my_internet" target="_self krijg ik enkel witte pagina te zien

mvg
Badge
Beste ricy, dat is dus niet alleen op I-Talk (dat heeft vroeger altiid gewerkt) maar ook om mijn GSM. In feite is het allemaal begonnen bij de vernieuwing van e-Services pagina.

Grtjs.
Ik heb ook die opties zoals ricy aangeeft en krijg ook geen foutmeldingen bij het kiezen ervan maar je moet wel ook nog iets selectern in het venster Nummer:

Nog een andere vraag kan je de lettergrootte hier ergens aanpassen ? want ik vind die nogal klein en vermoeiend aan de ogen om te lezen!
en de andere keuzes zijn dan weer wat te groot, toch hetgeen ik ervan vind.
ik zie alleen de keuze Alinea; kop1,2,3 en vaste opmaak .

Elsa
Badge
Ricy ik heb het al geprobeerd met Mozilla Firefox en Internet Explorer, met hetzelfde resultaat.
ah zo... neen, helaas zitten we niet in Lech. al is het daar ook niet altijd feest blijkbaar

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Tja, dat zijn hier de tabloids hé Xenne...alleen over bekende personen wordt er geroddeld, maar wat heet roddel...Ricy vroeg zich alleen af of je naar de sneeuw was (hij had je blijkbaar even gemist) en hoopte dat je niet in Lech mee onder de lawine van prins Friso zat....Toch mooi dat hij bezorgd was niet ?OnschuldigKnipogen en zéker niet achter je rug, want open en bloot...
er wordt hier precies (in het openbaar dan nog wel) geroddeld over mij? wie of wat is Lech?

mvg
Badge
Ricy, is er dan ook een oplossing voor het probleem ?
Reputatie 7
Badge +1
Ricy, leuke smiley !! neen, natuurlijk niet, die staan op de volgende pagina('s), een optie die er nog maar recent bijgekomen is. Vroeger liepen de posts in een topic gewoon continu door, nu zijn ze ook in pagina's verdeeld. Had ik weer eerst niet gemerkt ! bedankt voor de tip nogmaals. Wrijf het nog maar eens in hé ! maar de schuifbalk onderaan is er écht nog niet hoor. Wenkbrauw ophalenKnipogen
Nog "off topic": Xenne blijkt nu toch niet in Lech te zitten...
Hier werkt e-services opnieuw normaal.
Reputatie 7
Badge +1
Ik kan al méér dan een week niks raadplegen van mijn vast internet, wél van mijn mobiel, maar dat kan ik ook via de Hello app.


Maandelijks volume :
Gebruikt volume voor deze maand 0 GB van de beschikbare 0 GB (0 GB overblijvend).
Ik blijf dat hier al "in den treure" herhalen, maar het blijft zo. 't zal ooit wel eens goedkomen zeker ?
Belkrediet bij Mobile Comfort 15 (bij belgacom) werkt ook niet. Kan je alleen via de factuur online grofweg schatten. Ook niet via de Hello app. Wél echter bij Proximus.




Dit staat in het error 500.doc document (dan moet je het niet downloaden om het te kunnen lezen, mvg


Error 500: ServletException in '/WEB-INF/pages/consumption/pgMyAllowances.jsp':
An error occurred while evaluating custom action attribute "amount" with value "02u00:00":
An exception occured trying to convert String "02u00:00" to type "java.lang.Double" (null)
Badge
Wel ik doe de volgende stappen :

-Mijn factuur en verbruik

-Mijn belkrediet

-Selecteer nummer (I-Talk of Gsm)

-O.K

En ik krijg altijd : error 500 .......
Badge
Wel ik doe de volgende stappen :

-Mijn factuur en verbruik

-Mijn belkrediet

-Selecteer nummer (I-Talk of Gsm)

-O.K.

En als resultaat krijg ik altijd : error 500 ...........
Badge
Wel, ik doe de volgende stappen :

-Mijn factuur en verbruik

-Mijn belkrediet

-Selecteer nummer (I-Talk of Gsm nr.)

-O.K

En ik krijg altijd : error 500 ..................
Ik denk dat je toch misschien iets verkeerd doet, want ik kan wel mijn tegoeden GSM makkelijk raadplegen via E-services.
Badge
Op mijn e-Services kan ik al enkele tijd geen belkredieten meer zien van mijn I-Talk lijn en mijn GSM. Dat vind ik hééééél ambetant.

Doe ik iets mis, of wat kan er anders aan gedaan worden.

Grtjs.

Reageer