E-SERVICE BUITEN GEBRUIK

  • 19 February 2012
  • 32 reacties
  • 1947 Bekeken

Momenteel kan ik enkel inloggen in de e-services, met veel moeite en als het dan lukt krijg ik steeds de melding dat er een technisch probleem is. Hoe zit het bij jullie. Is dat ook zo of enkel bij mij ?

Alvast bedankt voor antwoord.

32 reacties

Iderdaad

Hier werkt het nog niet krijg nog altijd: Er is een intern probleem opgetreden, gelieve later opnieuw te proberen of contact op te nemen met de klantendienst.

Kheb daar regelmatig last van en meestal is het als er iets niet klopt met m'n factuur
Reputatie 7
Badge +1
Ik kan sedert kort nu ook mijn bel-en SMS-krediet raadplegen op de E-services. Maar mijn vast internet geeft nog altijd 0GB verbruik, en 0GB beschikbaar...Wenkbrauw ophalen écht niet normaal !
Belkredieten kan ik ook opvragen zonder probleem en ik gebruik ook IE9, want blijkbaar is dit ook van belang want het lukt niet met alle browsers.

Elsa
Voor een bedrijf als Belgacom is het maar triestig gesteld als je zo'n website aan je klanten aanbiedt.
Deze morgen heeft alles ffkes gewerkt, kon alles raadplegen en plots is't gedaan, krijg melding:
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Probeer eventueel eens met andere browser
Badge
Ik heb al op FIREFOX, EXPLORER en GOOGLE CHROME geprobeerd, en nergens kan ik mijn belkredieten raadplegen. Ik krijg altijd dat "error 500" bericht.

Gisteren contact gehad met een medewerker van e-Services, en die kon het momenteel ook niet oplossen. Ze werken eraan, schijnt........

Bizar en ambetant ........

Reageer