Skip to main content
Geachte,

Ik begin zo langzaam aan het gevoel te krijgen dat ik alleen kan betalen en als er een beetje hulp vanaf moet dan is niemand

thuis bij Belgacom.

Ik heb all diensten van Belgacom maar als ik inlog bij E-service account en dan een van de diensten aanklik, dan

zegt het dat ik geen Telefoon nummer heb, geen internet account geen gsm nummer, enz.

Zou er eindelijk een oplossing kunnen komen misschien?

Of misschien heeft Belgacom liever dat er klanten afbollen!

Hopelijk komt er een oplossing want naar Belgacom toe bellen en in een doolhof van menu's terecht komen zie je door het bos de bomen niet meer. Ook in de Belgacom store wilde ze me niet helpen.

Met vriendelijke groeten,

Jurriaan

Post uw login, dan kan men dit hier nakijken.

Beste Jurriaan,

Kan u mij uw gegevens even doorsturen?

login,telefoonnr, contactnr.

Dit mag via priveberciht.

Eva

Beste Jurriaan,

Ik voel mij net hetzelfde! Ik ben reeds een ganse voormiddag Roepen aan het proberen in te loggen op e-services om via deze weg de service "oproepweergave" aan te vragen op mijn vaste telefoon. Maar telkens ik probeer in te loggen wordt mij gezegd dat mijn paswoord of mijn login niet klopt. Als ik dan vraag om mij het correcte paswoord en de login door te sturen wordt mij een mail scherm overgemaakt waarop mij gevraagd wordt een nieuw e-mail adres aan te maken op naam van mijn man, maar dat wil ik helemaal niet, ik wil er één op mijn naam!

Ik contacteer dus Belgacom help-center via telefoon en daar zeggen ze mij dat ze niet kunnen helpen maar dat ik klacht moet neerleggen via webmail. Dit lukt me ook niet omdat ik niet de correcte hoofding kan ingeven Wenkbrauw ophalen (je gelooft me niet hé, toch is het echt waar!!). Ondertussen krijg ik een mail binnen waarbij ik nog een de correcte gegevens doorkrijg om op de gepaste manier met het correcte paswoord en login in te loggen op e-services (van de klantendienst - toch vriendelijk). Ik pas alles mooi toe: ER IS EEN FOUT OPGETREDEN! Weer lukt het mij dus niet om in te loggen!!

En dit omdat ik een bijgaande service wil aanvragen!! Wat moet een mens in hemelsnaam doen??? Toen ik vroeg aan de dame aan de telefoon of ze mij niet de gepaste dienst kon doorgeven om het dan onmiddellijk telefonisch te regelen was dat ook niet mogelijk! Neen, ik moest alles doen via internet, via webmail. Ik word hier gek van en ik kan absoluut niet tegen die ambtenarenmentaliteit!! Leve de jaren 70 toen alles nog per brief en aangetekende brief ging.

Ondertussen blijven mijn problemen onopgelost en verspil ik een ganse namiddag voor NIETS! HELP, in wat voor een onverschillige wereld leven wij! Is er nog iemand die de goedheid heeft mij te willen helpen aub?

Dank u vriendelijk,

Marina Roelant

Beste ShantiMieken,

Gewoon volhouden en op deze manier naar een oplossing zoeken.

Er komt vast wel hulp denk ik. Belgacom is groot en geeft altijd goede service.

Binnen een de kortste keren ben je weer geholpen.

Groetjes,

Jurriaan

@ShantiMieken

Zoals reeds eerder gezegd: post uw login zodat de mensen van Belgacom hier dit kunnen nakijken.

Beste Belgacom,

Ik heb gisteren al mijn gegevens aan Eva gegeven, en nog altijd geen antwoord.

Het maakt mij niet uit, maar ik betaal niks meer voordat het in orde is!

Ik wens niet aan het lijntje te worden gehouden.

En niemand wenst dat, dus graag met een oplossing komen voor kerst.

m.vr.gr.

Jurriaan

Beste Jurriaan,

Ik heb geen gegevens ontvangen.

Kan u deze nogmaals doorsturen? Wij willen zeker zien voor een oplossing van uw probleem.

Stuur deze best via prive-bericht aan mij via dit forum.

Beste ShantiMieken,

Naar aanleiding van mijn telefoontje met u heb ik dit doorgestuurd naar onze achterliggende dienst. Uw login en paswoord zijn juist, maar de bevestigingsmail die u moet krijgen om dit te activeren wordt naar een verkeerd email-adres gestuurd. Zij gaan dit naar het juiste adres sturen. Binnen enkel dagen moet dit in orde zijn.

Eva

Beste,

ik heb het zelfde probleem.Contact om problemen op te lossen is ingewikkeld.Nergens een mailadres.'t zou simpel zijn.

mvg

Els

Beste Jurriaan,

Ik heb u gegevens ontvangen.

Wij gaan dit nazien en u terug contacteren.

Beste Els,

Als u uw gegevens via privebericht doorstuurt, dan zal ik dit even nazien.

Meldt er ook bij wat het probleem juist is.

Eva

Reageer