Skip to main content
Eva,

Sinds gisterenavond ontvang ik geen e-mails meer in mijn outlook. Hij blijft vragen achter een password.

En als ik via de webmail ga krijg ik ook geen enkele e-mail te zien.

Sinds deze morgen krijg ik zelfs de melding dat mijn Login/password verkeerd zijn.

Er is bij mijn weten niets veranderd en zou terug graag toegang krijgen tot mijn mails. Zou het kunnen zijn dat jullie mailserver plat ligt?????

vriendelijke groeten,

Greet

Eva,

Ik heb hetzelfde probleem als Greet.1051. Ik ontvang geen e-mails meer sinds gisteren en kan er ook geen versturen.

Groetjes

Rudi

denk dat Eva van haar verlengd weekend aan het genieten is, voor snellere reactie best eens bellen naar de 0800 22 700, denk ik dan

succes, ik heb hier zelf geen problemen overigens

mvg

Bedankt xenne voor de reactie. Maar hun diensten zijn momenteel gesloten. Morgen dan maar proberen.

Groeten

Rudi

hier bij ook geen mails meer niet op vaste pc en niet op de server van skynet en ook niets meer te krijgen op mijn gsm

van waar zijn jullie,???

ik ben van de regio wetteren zou kunnen dat het van een bepaalde regio is dat plat ligtHuilen

Hier ook hetzelfde probleem, en bellen naar de technische dienst zit er ook niet in, diensten zijn gesloten, ondanks reclame van Belgacom dat ze 7 dagen op 7 beschikbaar zijn.

groetjes Jan

ik ben van regio leuven is dus wel een stukjes van elkaar

de technische dienst is normaal open op zondag van 8 tot 22uur, niet op feestdagen?

mvg

Ik regio Tongeren. Zal wel iets met hun servers te maken hebben.

ik zit in de regio Kempen, dus zeker niet in de buurt van Wetteren. Mails versturen is blijkbaar geen probleem, ik heb net een testje doorgestuurd naar mijn dochter op hotmail, en test is binnen de minuut aangekomen.

Inderdaad kaerveeke, mails versturen gaat wel.

kan ook mails sturen, maar dus niets ontvangen

Hier geen problemen met zenden/ontvangen. Ook op blackberry komen de ganse nacht/dag reeds alle mails door op mijn skynet adres.

Ook al sinds gisteravond hetzelfde probleem. Mails versturen lukt (doch trager dan anders). Ontvangen lukt totaal niet. Heb voorlopig mijn inkomende berichten omgeleid via gmail en dat lukt wel

Inderdaad, mijn laatste mail ontvangen op woensdag 15.13 u. Sindsdien komen geen mails meer binnen. Versturen lukt nog wel. En de helpdesk is gesloten. Met Proximus heb ik het ook al meegemaakt dat meer dan een week aan een stuk een bandje meldde dat de helpdesk gesloten was. Wij heten niet Quickie en kunnen dus Didier niet bellen voor een adeqaute interventie.

Hallo iedereen,

Ik zit met hetzelfde probleem : mails versturen is ok, maar ik kan niks ontvangen en er is op geen enkele manier iemand te bereiken die een antwoord kan geven op de vraag of er iets mis is met de server. Ik dacht eerst dat de fout in mijn pc lag, maar na vanalles te hebben geprobeerd, blijft het probleem bestaan.

Ben dan uiteindelijk op dit forum terecht gekomen. Ben een beetje opgelucht door de vele reacties omdat ik nu weet dat het niet aan mijn pc ligt. Hoop dat dit ASAP opgelost zal worden!!

Ik heb ook sinds gisterenavond het zelfde probleem, vandaag kan je niemand bereiken, hopelijk word het snel weer opgelost

hallo iedereen , bij mij werkt hij terug hopelijk bij jullie ook

groetjes

oei te snel gejuigd , maar ze zijn er mischien dan toch mee bezig omdat het even wel ging , weer maar afwachten nu

E-mails versturen is nog steeds onmogelijk.

oef hier in wetteren is het terug ok wel een tijdje moeten wachten tot alles terug binnen kwam

hopelijk blijft het goed nu

Joepie!! Bij mij is het ook terug in orde! (Antwerpen/Borgerhout)

Bij mij ook alles terug in orde!

alles is hier ook in orde, gisterenavond begon het stillekesaan te beteren, en nu geen enkel probleem meer.laat ons hopen dat dit eenmalig was, ik ben wel nieuwsgierig wat nu eigenlijk het probleem was, maar komen we dat ooit te weten ???

Nog steeds geen ontvangst van e-mails, 2/6 om 15u40. Belofte dat het vanavond in orde zou moeten zijn.

Ik zou ook graag weten wat de oorzaak geweest is. Ik vind het vreemd dat een aantal mensen geen problemen hadden (heb ik gecheckt bij vrienden) en dat anderen, uit zeer uiteenlopende regio's dan nog, wel die problemen hadden. Ik dacht eigenlijk dat, als er een probleem is met een server, iedereen er last van had en niet hier en daar een aantal mensen. Raar toch?

Reageer