Duitse zenders

  • 15 July 2011
  • 71 reacties
  • 6757 Bekeken

Hallo,

Ik ben een tevreden klant van belgacom.

Van telenet spreken ze thuis niet van.

We hadden vroeger de eerste telefoon bij ons in de straat.

Later hebben we internet genomen bij belgacom ( adsl )

Sinds belgacom tv bestaat hebben we en decoder en een bbox met vdsl verbinding.

alles werkt snel en perfeckt.

Nooit problemen gehad met belgacom in zijn geheel.

Maar 1 vraag zou ik willen stellen,waarom zijn er op belgacom tv zoveel franse zenders,en waarom staat het hele internet vol met de vraag ,wanneer krijgen we meer duitse zenders ( zijn dat trouwe belgacom klanten niet waard ).

Voor alle mensen die dit vragen op de blogs van internet, zou ik graag willen dat we allemaal eens een duidelijk antwoord zouden krijgen.

71 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Er zijn gewoon een groot aantal zenders uit boeketten en regionaal aangeboden zenders in het standaardaanbod gesukkeld. Ik en nog anderen hebben er al zeker 4 BBC's bijgekregen. BBC3, BBC4, BBC Entertainment, BBC HD Preview, waarbij ik in het Music & Culture boeket al voor BBC 4 betaalde..

Helaas geen extra Duitse zenders.....
Waarom al die verwondering?Wie weet nu niet dat België wordt geregeerd door de Francophonie,en Belgacom is daar geen uitzondering op.
Badge
Ik ga nog een asperinneke nemenOnbeslist.
Reputatie 5
Badge +2
Heel jammer dat die 4 BBC's nu ook weg zijn (het zouden nochtans serieuze aantrekkers zijn van abonnees en verhoging van tevredenheid). En inderdaad, al zeker geen Duitse zenders erbij.

Mvg
Reputatie 7
Badge +1
BBC3, BBC HD, BBC Entertainment, Syfy Universal, 13th Street zitten in Entertainment NL, en BBC4 in Music & Culture. Voor 10€ (2x5) heb je ze terug. Maar alleen Music & Culture vind ik voor mij de moeite. Dat moet iedereen maar voor zich uitmaken.
Badge
Ik vind de meeste klanten van belgakom tv. eerlijk gezegt een stel idioten.Waarom? Neem Belgacom tv vavorite.per maand één film 10 credits waar je over kan beschikken. bv.2 boeketten van 5€ of 1 van 10€.
Want iedereen heeft € 120 per jaar over?

Dit gaat trouwens over anderstalige boeketten / Duitse zenders. En ja, ik denk dat de meeste mensen die Duitse, Scandinavische of Mediteraanse zenders willen, ook zouden betalen voor boeketten.
Badge
xfifteen het geen ik hier zeg over favoritite is waar .Stukken goedkoper na 1 maand een en 10€ krediet.Nu kan ik ook best lezen dat het niet over de topic gaat maar die duitse zenders zie ik er er nog best bij komen maar maar al die anderen vindt ik wat overdreven.
Reputatie 5
Badge +2
Laten we niet vergeten dat niet iedereen zomaar X aantal euro's extra per maand kan ophoesten. Mensen die het financieel niet breed hebben of gewoon niet kiezen voor Favorite of Intense zijn zeker geen idioten. En er zijn nog diverse redenen waarom men geen Intense of Favorite kan/wil/mag nemen, ook buiten de eigen wil om. Hoe je het draait of keert: voor Favorite betaal je nog altijd 9 euro extra per maand. Maar inderdaad, dit topic gaat over Duitse zenders en niet over iets anders.

Mvg
Badge
Tien vergelijkdan maar ineens met telenet.Dan neem ik heel graag favorite voor 27,50€ film +10 krediets.Als je dit nog niet kan betalen?
Reputatie 5
Badge +2
Het is ieder zijn eigen keuze. Wie het financieel niet verorloven en of best tevreden is met Comfort, zal niet geneigd zijn om naar een duurder pakket over te stappen. Mensen betalen 9 euro meer per maand en dat kan/wil/mag niet iedereen betalen. Hoeveel voordelen er ook zijn. Als je met een beperkt budget zit, ga je niet duurdere pakketten nemen en op je centen letten. Er zijn dus veel redenen waarom mensen niet op duurdere pakketten overstappen.

Mvg
beste Axana

't is geen kwestie van niet kunnen betalen - maar de vraag is hoeveel wil je eigenlijk uitgeven aan tv? wat is het je waard?

voor hetgene dat ik maar kijk vind ik €12,50 meer dan genoeg als maandelijkse kost

boeketten zijn aan mij niet besteed, heb het veel te druk en krijg al niet bekeken wat ik wil zien op de standaard zenders

eigenlijk zou ik gerust nog wat zenders willen inleveren mocht ik mij op die manier kunnen besparen. maar ik begrijp ook wel dat tv aangeboden wordt in standaard pakketten, dat niet iedereen zijn goesting kan kiezen - want om dat organiseren zou belgacom pakken geld kosten

mvg
Je krijgt inderdaad een 'pak' meer voor slechts 9 euro per maand meer. Maar voor sommigen kost alles al teveel en 108 euro per jaar extra is niet voor iedereen.

Maar open misschien dan best een nieuwe topic over boeketten of tarieven, maar deze discussie gaat nu iets te lang in deze topic over Duitse zenders.
Badge
Maar ik vind dit in ieder geval geen weggegooid geld voor 1 film en 15 zenders.
Hallo allemaal ( zoals Andre van Duin zingt WE ZULLEN DOOR GAAN )

We zijn stilletjes aan het afwijken van ons thema ( nieuwe Duitse zenders ).

Als we ondermekaar gaan onderhandelen hoeveel de prijs mag zijn van een boeket dat belgacom moet maken van duitse zenders zijn we verkeerd bezig.

De hoofdvraag waarmee we begonnen zijn in deze blog moet blijven ( gratis duitse zenders er bij krijgen ).

En de bedoeling was om zoveel mogelijk mails te sturen naar EVA met de vraag WANNEER komen ze ????????

Groetjes Francois
Reputatie 7
Badge +1
Binnen "afzienbare tijd"....of "prochainement"....Tong uitsteken

Ik heb Favorite (sorry xfifteen ik kan het niet laten) genomen omdat ik sowieso EurosportHD en Eurosport2 wou hebben. Maar dat boeket "sport en pleasure" kost 10€ en Favorite kost maar 9€ meer dan Comfort.....en er zit voor 10€ boeketten in en een film of programma on demand gratis per maand zoals Axana zegt....maar ik gebruik heel weinig GSM, rook niet, woon in een afbetaald huis en dus kan het er af. Bij anderen zal dat, zoals Tien zegt, moeilijker liggen, maar die geven dan misschien veel uit aan andere dingen die zij belangrijk vinden en ik niet. Iedereen doet maar wat hij wil...of kan..maar hoe minder geld je hebt, hoe meer je moet afwegen wat je belangrijk vindt en wat je kan missen, of wat je niet wilt missen.
Reputatie 5
Badge +2
@https:///people/2344bdd62e: We zullen inderdaad blijven doorgaan. Ik heb ook graag dat als er Duitse zenders bij komen dat die in het basisaanbod komen, net zoals bij de concurrentie (Telenet, VOO,...). Een boeket met Duitse zenders moet er alleen komen vind ik als die voldoende (7 à 9) SD en HD-zenders bevat én als WDR in het basisaanbod komt. Als Belgacom niet zo'n Duits boeket wil, dan moet ze WDR, RTL Television, ProSieben en Sat.1 in het basisaanbod steken vind ik. Als de concurrentie die Duitse zenders moeiteloos in het basisaanbod kan steken zonder enige capaciteitsprobleem of verhouding kijkers/kost-probleem, dan zou Belgacom dat ook moeten kunnen. Alleen de wil en inzicht ontbreekt.

Mvg
@sinjoor71: wat als je nu eens 10€ per maand op mijn rekening zou storten, of meer? Dan maak je een brave mens gelukkig, en dat is toch belangrijk . ;)

@Francoi 12984: mails sturen naar EVA maakt niks uit. Als er nu bv 100 gestuurd worden, zal EVA er 1 overmaken aan de mensen van het 'TV team' (1 vertaalde versie uiteraard). Dus monsieur et madamme van het 'belgacom tv team' en onze PSer zullen er niet wakker van liggen. Die EVA mss wel, maar die kan er toch niks aan doen.
Hiermee zal je dus niet veel bereiken..aka de Vortex methode is dit.
Je kan enkel iets bereiken als je het aan de grote klok hangt, door facebook groepen en dergelijke op te richten. (william had al een faceboo groep hiervoor).
Badge
Om dat het hier dan toch over die duitse zenders gaat.Ik had namelijk een topic gestart in de ideeën bus hoe komt het dan dat er zo weinig vuisten naar boven staan als er zo veel vraag naar is .Dit versta ik ook niet goed.In het basis aanbod komen die nooit buiten wdr en misschien nog een enkeling.
Reputatie 5
Badge +2
@Axana:
"Ik had namelijk een topic gestart in de ideeën bus hoe komt het dan dat er zo weinig vuisten naar boven staan als er zo veel vraag naar is ."

Er zijn reeds veel ideeën geweest over meer Duitse zenders (wat juist aantoont dat er veel vraag is), maar er zijn ook niet meer zoveel mensen als in het begin van dit forum die tegenwoordig nog (opnieuw) stemmen op de ideeën, ook over de Duitse zenders. Meest waarschijnlijk omdat de ideeën toch zeer zelden of gewoon nooit worden uitgevoerd. Het heeft meestal toch geen zin, zeker als er nog eens tegenstemmers zijn die voor de fun tegen zijn zonder één woord uitleg. Ik had in de beginperiode van dit vernieuwd forum ook een idee voor meer Duitse zenders en dat scoorde zeer goed (ruim meer dan 20 stemmen voor). Helaas reageerde Eva negatief. Daarnaast zitten ook niet alle Belgacom TV-abonnees op dit forum en kunnen dus ook niet stemmen ondanks dat er sommige onder hen wel meer Duitse (of andere) zenders vragen. Er zijn dus vele oorzaken en mogelijk nog andere.

Mvg
Badge
Dat begrijp ikTien het lijkt precies of de mensen van vroeger allemaal uitgestorven zijn en dan bedoel ik nog voor dit forum bestond.Ook heb ik de indruk dat die ideeënbus nog weinig zin heeft niet omdat er weinig mee gebeurd maar juist omdat er zo weinig mensen zijn die er kunnen of stemmen.Of misschien ook velen die het nog eens niet kennen.Ik heb dat al eens gevraagd dus voor enkel belgacom abonees op het forum te laten het zou er veel eerlijker aan bod gaan.kunnen beter 2 forums aanmaken belgacom klanten op het ene zou het ene en op het andere telenet op dat van belgacom zou ik dan alles laten zoals nu met Eva en op het forum van belgacom kunnen ook wel mensen van belgacom maar daar zal je dus geen hulp krijgen van Eva .Dit is een heel ander systheem omdat je geen klant bent.

Reageer