Van 2016 geleden dat ik nog eens iets plaatste hier met een vraag of opmerking.
Even mijn probleem uitleggen wat ik nu al ongeveer 2 weken hebt.
Bekijk ik nu Netflix of één opname of ik zap 36 uren terug, het voor uitspoelen is een ramp geworden.
Even voorbeeld geven: gisteren opname van http://www.imdb.com/title/tt5673782/ op National Geographic bij de reclameblokken beeld bevriest zie dan plots dat hij 10 minuten vooruit gespoeld is.
Het is frustrerend dat dit voorvalt 😞 hebt gebeld naar de technische dient van Proximus en daar was het antwoorden hoedje af voor die medewerker die man geeft echt zijn best gedaan om het uit te leggen aan computer dummy en denk dat ik het snap. Het kom er op neer met wat ik versta dat decoder nu alles opslaat in een cloud en dat niet meer op de harde schijf opgenomen word. En dat het PX netwerkt daardoor overbelast is omdat het rechtstreeks kijken dagelijks zakt (En dat snap ik doe het ook om die stomme reclameblokken te kunnen doorspoelen) maar dat lost mijn probleem niet op betreffende het doorspoelen.
En nu komt het in mijn ogen is het doorspoelen geen software probleem maar wel een hardware probleem. Dus mijn vraag naar PX toe is voor Avelgem postcode 8580 wanner is dit opgelost?
Met vriendelijke groet
patrick
Beantwoord
Doorspoelsnelheid
Beste antwoord door ThomasP
Hey Patrick, momenteel ondervinden we inderdaad algemene problemen met het vooruitspoelen in uitzendingen. Ons TV ingenieurs zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing. Deze wordt verwacht met volgende update maar ik heb helaas geen info wanneer deze zal volgen. Voorlopig dus nog even wachten. Mijn excuses.
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.