Ipv op 30 november heeft proximus de telefoon, fax en internet stopgezet van ons bedrijf en alles gedeactiveerd op 30 oktober. Een maand te vroeg dus waarvoor ze ons hun excuses hebben aangeboden maar daar zijn we niks mee. Wij zijn een bedrijf en het VOLTALLIGE personeel zit nu al 5 dagen te wachten op de heractivatie door proximus die ons al 5 dagen belooft dat het prioritair hersteld zal worden. We hebben nog steeds geen toegang tot onze mailboxen noch internet, en geen telefoon.en het toppunt is dat als je naar ons bedrijf belt er een bandje van proximus afspeelt dat zegt dat het telefoonnr niet meer in gebruik is en zelfs dit wil proximus niet wijzigen. Een schande... vandaag in de proximusshop hebben ze zelfs beloofd dat het vandaag zou hersteld zijn, wel het is 18u en nog steeds geen foon noch internet noch email. Dit is zo onprofessioneel!
Beantwoord
door een fout van proximus
Beste antwoord door souleke
Heb zonet een bevestigende mail ontvangen van proximus met de melding van een financiele schadevergoeding,waarvoor dank.
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.