Beantwoord

Digitale Televisie - Bouquet Sports & Pleasure NL

  • 16 December 2015
  • 7 reacties
  • 727 Bekeken

Beste,
Ik ben rekenplichtige van het het Transitcentrum Caricole (FOD Binnenlandse Zaken) in Steenokkerzeel. Ca. 3,5j geleden lieten wij Belgacom-Tv installeren (klantennr. 009571721 - overeenkomst 2157).
Bij aanvang van het contract namen wij eveneens het paket Bouquet Sports & Pleasure NL voor enkele netwerkverbindingen (022512446/022514165/022537436/027579187). Ik was van oordeel dat dit ook naar onze opvoeders gecommuniceerd werd dat op deze lijnen het voornoemde pakket voorhanden was doch niets blijkt minder waar.
Bij het testen van de decoders dewelke aangesloten zijn dienen wij op te merken dat we op geen enkele manier het pakket kunnen activeren of terugvinden. Intussen zijn we al wel 3,5j hiervoor aan't betalen...
Zou het mogelijk zijn asap hiervoor een technieker te laten komen teneinde dit uit te klaren ? Graag voorafgaandelijk een telefoontje of mail om een precieze datum af te spreken voor de interventie.
Alvast bedankt,
Luc Meys
Buitengewoon Rekenplichtige
FOD Binnenlandse Zaken
Tervuursesteenweg 302
1820 Steenokkerzeel
Tel: 02/719.71.16
Mail: luc.meys@ibz.fgov.be
icon

Beste antwoord door Elsa 16 December 2015, 15:53

Bekijk origineel

7 reacties

kunnen ze dit niet in orde brengen als je belt naar technische dienst/klantendienst op gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Je wil niet weten hoe dikwijls ik al via dat telefoonnummer geprobeerd heb... eindeloos en onduidelijk menu om dan na lang wachten te horen dat ze je niet kunnen helpen !!
Zou het dan niet lukken via online mail waar je en klacht indient :
http://support.nl.proximus.be/app/contact/c/1284#mail
Op die manier heeft de technische dienst bij mij dan toch zelf contact opgenomen
Hoi,
Ik heb verleden week een klacht ingediend via de bovenstaande link doch tot op heden heeft er niemand met mij contact opgenomen. Ik heb ook geen bevestiging gekregen van de klacht dus het "ticketnummer" heb ik ook niet.
Kan U dit eens nakijken ?
Mvg,
Luc Meys
allee het verbeterd er precies nog niet op !!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Luc,

Ik heb de 4 lijnen na gekeken.
022512446 = BOUQUET SPORTS & PLEASURE NL 1 decoder
022514165 = BOUQUET SPORTS & PLEASURE FR geen decoders
022537436 = BOUQUET SPORTS & PLEASURE NL twee decoders
027579187 = BOUQUET SPORTS & PLEASURE FR geen decoders

Wij zien geen probleem met de zenders ze staan allemaal actief.
Voor het nl boeket zijn het de volgende zenders
72 Eurosport 1 NL HD NL
74 Eurosport 2 NL SD NL
80 MotorsTV SD EN
89 Extreme Sports SD EN
500 Passie XXX SD EN

Voor het FR boeket
73 Eurosport 1 FR HD FR
85 Eurosport 2 FR SD FR
86 AB Moteurs SD FR
89 Extreme Sports SD EN
501 Dorcel XXX SD FR

Wij zien geen probleem. De decoders die u getest heeft staan toch geregistreerd op deze lijn nummers?

Mvg,

Robrecht
Beste,

Eindelijk een reactie waarmee we verder kunnen !!!

Ik denk dat er misschien best eens een technieker van jullie dienst bij ons langskomt om samen met onze mensen alles na te kijken. Alleen op die manier kunnen we nagaan of alles aangesloten is zoals het zou moeten...

In mijn oorspronkelijke bericht staan mijn coördinaten, ze kunnen mij contacteren teneinde een afspraak te maken.

Prettig Kerstfeest !!!
Luc

Reageer