Beste,
Ik ben rekenplichtige van het het Transitcentrum Caricole (FOD Binnenlandse Zaken) in Steenokkerzeel. Ca. 3,5j geleden lieten wij Belgacom-Tv installeren (klantennr. 009571721 - overeenkomst 2157).
Bij aanvang van het contract namen wij eveneens het paket Bouquet Sports & Pleasure NL voor enkele netwerkverbindingen (022512446/022514165/022537436/027579187). Ik was van oordeel dat dit ook naar onze opvoeders gecommuniceerd werd dat op deze lijnen het voornoemde pakket voorhanden was doch niets blijkt minder waar.
Bij het testen van de decoders dewelke aangesloten zijn dienen wij op te merken dat we op geen enkele manier het pakket kunnen activeren of terugvinden. Intussen zijn we al wel 3,5j hiervoor aan't betalen...
Zou het mogelijk zijn asap hiervoor een technieker te laten komen teneinde dit uit te klaren ? Graag voorafgaandelijk een telefoontje of mail om een precieze datum af te spreken voor de interventie.
Alvast bedankt,
Luc Meys
Buitengewoon Rekenplichtige
FOD Binnenlandse Zaken
Tervuursesteenweg 302
1820 Steenokkerzeel
Tel: 02/719.71.16
Mail: luc.meys@ibz.fgov.be
Beantwoord
Digitale Televisie - Bouquet Sports & Pleasure NL
Beste antwoord door Elsa
Zou het dan niet lukken via online mail waar je en klacht indient :
http://support.nl.proximus.be/app/contact/c/1284#mail
Op die manier heeft de technische dienst bij mij dan toch zelf contact opgenomen
Bekijk origineelhttp://support.nl.proximus.be/app/contact/c/1284#mail
Op die manier heeft de technische dienst bij mij dan toch zelf contact opgenomen
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.