Hallo
Ik heb problemen met Destiny 2 (PC). Ik krijg constant de error code CABBAGE en LETTUCE. Soms na 5 à 10 minuten spelen, soms keer op keer. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Je kan er alles over vinden hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235
Deze oplossingen zijn voor een Technicolor BBOX, dus als SagemCom gebruikers zijn we hier nog steeds niet mee verder geholpen. Het "Cabbage" probleem doet zich nog steeds voor bij deze modems.
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235
Deze oplossingen zijn voor een Technicolor BBOX, dus als SagemCom gebruikers zijn we hier nog steeds niet mee verder geholpen. Het "Cabbage" probleem doet zich nog steeds voor bij deze modems.
helpdesk bellen, fixen dat voor je!
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235
Deze oplossingen zijn voor een Technicolor BBOX, dus als SagemCom gebruikers zijn we hier nog steeds niet mee verder geholpen. Het "Cabbage" probleem doet zich nog steeds voor bij deze modems.
helpdesk bellen op 0800 22 800
of een privébericht sturen met je klantgegevens
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.