Skip to main content
Hallo



Ik heb problemen met Destiny 2 (PC). Ik krijg constant de error code CABBAGE en LETTUCE. Soms na 5 à 10 minuten spelen, soms keer op keer. Heeft iemand hier een oplossing voor?



Alvast bedankt.
Je kan er alles over vinden hier

> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162

en hier

> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162



>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235
Je kan er alles over vinden hier

> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162

en hier

> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162



>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235




Deze oplossingen zijn voor een Technicolor BBOX, dus als SagemCom gebruikers zijn we hier nog steeds niet mee verder geholpen. Het "Cabbage" probleem doet zich nog steeds voor bij deze modems.
Je kan er alles over vinden hier

> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162

en hier

> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162



>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235




Deze oplossingen zijn voor een Technicolor BBOX, dus als SagemCom gebruikers zijn we hier nog steeds niet mee verder geholpen. Het "Cabbage" probleem doet zich nog steeds voor bij deze modems.




helpdesk bellen, fixen dat voor je!
Je kan er alles over vinden hier

> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162

en hier

> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162



>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235




Deze oplossingen zijn voor een Technicolor BBOX, dus als SagemCom gebruikers zijn we hier nog steeds niet mee verder geholpen. Het "Cabbage" probleem doet zich nog steeds voor bij deze modems.


helpdesk bellen op 0800 22 800

of een privébericht sturen met je klantgegevens



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,

je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Reageer