Beantwoord

Destiny 2 op een SagemCom Bbox3 router. (Error code: LETTUCE, CABBAGE)

  • 26 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 954 Bekeken

Hallo

Ik heb problemen met Destiny 2 (PC). Ik krijg constant de error code CABBAGE en LETTUCE. Soms na 5 à 10 minuten spelen, soms keer op keer. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Martin 26 oktober 2017, 23:06

Je kan er alles over vinden hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162

>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235
Bekijk origineel

4 reacties

Je kan er alles over vinden hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162

>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235
Je kan er alles over vinden hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162

>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235


Deze oplossingen zijn voor een Technicolor BBOX, dus als SagemCom gebruikers zijn we hier nog steeds niet mee verder geholpen. Het "Cabbage" probleem doet zich nog steeds voor bij deze modems.
Je kan er alles over vinden hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162

>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235


Deze oplossingen zijn voor een Technicolor BBOX, dus als SagemCom gebruikers zijn we hier nog steeds niet mee verder geholpen. Het "Cabbage" probleem doet zich nog steeds voor bij deze modems.


helpdesk bellen, fixen dat voor je!
Je kan er alles over vinden hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162
en hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162

>https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-pc-41235


Deze oplossingen zijn voor een Technicolor BBOX, dus als SagemCom gebruikers zijn we hier nog steeds niet mee verder geholpen. Het "Cabbage" probleem doet zich nog steeds voor bij deze modems.

helpdesk bellen op 0800 22 800
of een privébericht sturen met je klantgegevens

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Reageer