Kan er mij iemand helpen ,ik heb een decoder V3 deze heeft al geruime tijd kuren valt regelmatig uit ,of de klank valt weg,opgenomen programma's gooit hij er regelmatig terug zelf af ,het is om er crazy van te worden ,je zit naar een film te kijken en plots niets meer ,mijn vraag is kan ik deze decoder gaan omwisselen in een van de winkels van proximus.graag zo snel mogelijk een antwoord aub.
Bladzijde 1 / 1
Als het een huurdecoder is bel gewoon naar de klantendienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) en leg daar je probleem uit en je krijgt dan een ruilnummer zodanig dat je deze decoder kan gaan omruilen in een Proximus center
je kan ook proberen op de hieronder beschreven manier om te zien of het dan opgelost geraakt.
Probeer het eens op de volgende manier:
- Spanning onderbreken van zowel Bbox modem en decoder
- modem na 20 seconden terug opzetten tot dsl lampje continu brandt en je terug kunt surfen.
- dan decoder opnieuw onder spanning zetten.
- als het nog niet lukt kan je de decoder nog een factory reset laten doen
NB: zie voor factory reset Decoder -> Klik hier
je kan ook proberen op de hieronder beschreven manier om te zien of het dan opgelost geraakt.
Probeer het eens op de volgende manier:
- Spanning onderbreken van zowel Bbox modem en decoder
- modem na 20 seconden terug opzetten tot dsl lampje continu brandt en je terug kunt surfen.
- dan decoder opnieuw onder spanning zetten.
- als het nog niet lukt kan je de decoder nog een factory reset laten doen
NB: zie voor factory reset Decoder -> Klik hier
Bedankt Elsa
of als je decoder niet rechtstreeks aangesloten is met een kabel op je bbox maar draadloze oplossing als plc of wifibridge of ruckus
Je kan best eens het volgende proberen:
1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit van modem, decoder, PLC of Wifi Bridge
NB: PLC en/of Wifi Bridge als je deze eventueel staan hebt tussen BBOX en decoder
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten of tot DSL ledje continu brandt.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.
Je kan best eens het volgende proberen:
1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit van modem, decoder, PLC of Wifi Bridge
NB: PLC en/of Wifi Bridge als je deze eventueel staan hebt tussen BBOX en decoder
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten of tot DSL ledje continu brandt.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.
Elsa,we hebben dit reeds allemaal al geprobeerd meerdere malen ,zonder resultaat ,denk best zoals je zegt beter naar klantendienst morgen te bellen voor een omruiling nieuwe decoder
Inderdaad als dat allemaal geen aarde aan de dijk gebracht heeft, is het best hem om te ruilen, tenslotte worden alle V3's (gehuurde) toch op termijn door proximus gratis vervangen voor V5 compact decoders (zonder harde schijf).
Moest je liever één hebben met harde schijf dus V5 i.p.v. v5 compact, dan best eens vragen in het Proximus center of ze nog v5's in stock hebben, omdat je liever ene hebt met harde schijf.
Moest je liever één hebben met harde schijf dus V5 i.p.v. v5 compact, dan best eens vragen in het Proximus center of ze nog v5's in stock hebben, omdat je liever ene hebt met harde schijf.
Die V3 decoders zijn ondingen en het werd hoog tijd dat Proximus die ondingen uit omloop haalt.
Ik heb 2x V3b decoders en die werken vijwel perfect ... als ik de horrorverhalen hier lees over de V4 en V5 dan wil ik die niet als ruil voor mijn V3b's !!
Het is nu wel al langer bewezen dat niet iedereen dezelfde problemen ondervindt met zelf identieke apparatuur.
Elsa
vandaag met de klantendienst gebeld,de lieftallige dame zei dat er vandaag nog een technieker zou langs komen om een nieuwe V5 te komen installeren.en is nu reeds gebeurd .en alles werkt terug perfect.mooie service
vandaag met de klantendienst gebeld,de lieftallige dame zei dat er vandaag nog een technieker zou langs komen om een nieuwe V5 te komen installeren.en is nu reeds gebeurd .en alles werkt terug perfect.mooie service
Pierre, Als dat geen goed nieuws is, bedankt voor de feedback trouwens
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.