Hallo,
Ik ben vanaf 3 december 2010 Proximus klant en de tweede keer moet ik actie ondernemen om te klagen. Het was niet zo erg zelfs niet bij Telenet.
Mijn eerste factuur ontving ik van 3 december tot 6 december hebben ze een volledige maand verrekend. Ik heb gebeld en de meneer op de klantendienst verzekerde me dat het zal goedkomen, ik moet alleen maar het verschil betalen. Ik heb de betaling uitgevoerd zoals in overleg met de klantendienst. Suprise Suprise! Vandaag ben ik afgesloten! Ik kan niet meer bellen, zelfs niet naar de klantendienst om dit recht te zetten. Ze willen wel mijn lijn teruggeven als ik de factuur betaal die ik betwist had. Wie gaat nu een factuur volledig uitbetalen waarmee die niet eens is? Niemand! Ik kreeg ook geen herinnering voor de eventueel nog openstaande bedrag. Wat voor manieren zijn dit? Ik dacht dat Telenet slechte service gaaf, wel ze zijn fantastisch tegenover Proximus!
Ik ben benieuwd als dit wel te regelen is. Klanten dienst bellen kan ik niet met mijn gsm, die van mijn man is nog van Telenet (en nu zal het ook blijven!) en na 15 min on hold nog niet binnen geraakt met de betalend nummer. Het moet wel wat zijn om 18.30 uur de klantendienst op volle toeren te laten draaien .
Met de geboden service ben ik niet verrast.
Magdolna Czine
Klant: 10208064
Bladzijde 1 / 1
jij kan nog gebeld worden 🙂 ik niet zie post
https:///posts/811ee186ac
maar inderdaad een slechte service ! over de wachttijd nog niet te sreken, vandaag 30min moeten wachten. Opvallend is als je met de esales belt op het 0800 nummer direct iemand aan de lijn. klanten binnen halen heb je gelijk iemand, ben je eenmaal klant kan je lang wachten.
https:///posts/811ee186ac
maar inderdaad een slechte service ! over de wachttijd nog niet te sreken, vandaag 30min moeten wachten. Opvallend is als je met de esales belt op het 0800 nummer direct iemand aan de lijn. klanten binnen halen heb je gelijk iemand, ben je eenmaal klant kan je lang wachten.
Inderdaad.
Moet het lukken dat ik maandag begin op mijn nieuw werk.... ik zou ze moeten bellen om af te spreken...
Zo ben ik gedwongen met de gsm van mijn man te bellen en Telenet rijker te maken. :-(
Moet het lukken dat ik maandag begin op mijn nieuw werk.... ik zou ze moeten bellen om af te spreken...
Zo ben ik gedwongen met de gsm van mijn man te bellen en Telenet rijker te maken. :-(
of je nu belt met Proximus of Telenet maakt niet uit. Je maakt proximus nu ook rijker door te betalen terwijl je niet kan bellen :)
Heb voor alles Telenet nooit geen problemen mee. Voor mijn gsm zat ik bij Mobilevikings, nu helaas over gestapt naar Proximus
Heb voor alles Telenet nooit geen problemen mee. Voor mijn gsm zat ik bij Mobilevikings, nu helaas over gestapt naar Proximus
Beste Magdolna,
Ik heb uw dossier doorgestuurd naar Proximus.
Zij zullen u zo snel mogelijk contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik heb uw dossier doorgestuurd naar Proximus.
Zij zullen u zo snel mogelijk contacteren.
Eva
Beste Eva,
Ik dank u voor u hulp!
Mvg,
Magdolna
Ik dank u voor u hulp!
Mvg,
Magdolna
Beste Eva,
Ik heb het zojuist geprobeerd om in te loggen op mijn account op Proximus die gisteren ook niet lukte... Nu wel!
Eindelijk ik kon mijn creditnote zien (die heb ik met de post nog niet ontvangen), en alles betalen!
Ik kan ook opnieuw bellen 😃 Geweldig!
Hartelijk dank voor de snelle afhandeling!
Magdolna
Ik heb het zojuist geprobeerd om in te loggen op mijn account op Proximus die gisteren ook niet lukte... Nu wel!
Eindelijk ik kon mijn creditnote zien (die heb ik met de post nog niet ontvangen), en alles betalen!
Ik kan ook opnieuw bellen 😃 Geweldig!
Hartelijk dank voor de snelle afhandeling!
Magdolna
magdolna, je bent één van de weinige gelukkige dat je probleem zo vlug is opgelost
proximus blijkt toch zijn nieuwe klanten te willen behouden - de trouwe klanten niet!
mijn probleem is nog steeds niet opgelost en dit sinds december. proximus zwijgt in alle talen. mijn abo hebben ze ondertussen omgezet in pay & go - zomaar! op mijn brief reageren ze nog steeds niet. op mijn faxen nog minder
zie mijn reactie heel agressieve actie ....
proximus blijkt toch zijn nieuwe klanten te willen behouden - de trouwe klanten niet!
mijn probleem is nog steeds niet opgelost en dit sinds december. proximus zwijgt in alle talen. mijn abo hebben ze ondertussen omgezet in pay & go - zomaar! op mijn brief reageren ze nog steeds niet. op mijn faxen nog minder
zie mijn reactie heel agressieve actie ....
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.