Ik heb net gemerkt dat ik het programma "De Mol" op zender Vier niet kan opnemen... Niet per aflevering en ook niet in serie... Als ik druk op "opnemen" gebeurt er niets. Andere programma's op de zender Vier kan ik wel perfect opnemen... vreemd?
Heb reeds een reset gedaan van de decoder (v5 mini) maar zonder resultaat...
This topic has been closed for comments
Bladzijde 1 / 2
Ik heb een groot deel van de discussie verplaatst naar een nieuw topic “Welke operator kiezen?”:
https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/welke-operator-kiezen-34006
Zo blijft het voor iedereen overzichtelijker. Ik sluit dan ook dit topic over “De Mol”.
Groetjes,
Wim
Bwah, we mogen ook niet dramatiseren, en daarbij heeft Proximus een véél leuker forum...
Ja , dat is een sterk argument. Maar ik heb toch andere prioriteiten.
Bwah, we mogen ook niet dramatiseren, en daarbij heeft Proximus een véél leuker forum...
Het systeem bij Telenet werkt inderdaad veel stabieler.
Ik ben 3 jaar Telenet geweest. Om te weten wat Proximus waard is ben ik sedert enkele weken klant van P. Het is misschien nog wat vroeg om te vergelijken. Maar toch. De problemen die ik op 5 weken Proximus gehad heb, heb ik op 3 jaren Telenet NOOIT gehad. Voor mij is het simpel. Bij het eerste fatsoenlijke aanbod van T ben ik terug weg.
We doen ons best en daarom dat ik op vele sites op speurtocht moet gaan om van alles te kunnen opsteken en bijleren en van nieuwigheden op de hoogte te kunnen blijven, en natuurlijk ook omdat ik daar door gebeten ben want anders blijf je dit zeker niet uithouden, en dat bedoelde ik eigenlijk een beetje daarjuist in mijn antwoord dat je zeker niet alleen op een forum alles kunt te weten komen en opsteken, overal een beetje en zo komen we er wel 😉
Ach, ik heb al vele zeeën bevaren/fora bezocht - maar dergelijke warme bekommernis om de technische-hulpzoekende medemens ben ik zelden tegengekomen. Doe vooral alzo voort!
Inderdaad Nonkel er zijn inderdaad zeker en vast andere interessante dingen genoeg buiten het PX forum, 't zou al erg zijn moesten we alleen maar alle miserie over Prox lezen :-)))
Precies daarom laat Proximus enige imperfecties in het systeem: om dit forum levendig te houden. Want zeg nou eerlijk: wat zouden wij anders doen? Eindelijk nog eens 1 goed boek lezen?
dan worden wij allemaal "marginaal"...
Dus als er geen problemen meer zijn dan mag dat forum opgedoekt worden.🆒
Dat is echt foefelwerk en ik betreur dat men zulke kunstgrepen moet uithalen, echt op zijn Proximus, dat is bij Telenet ondenkbaar. 😠
Ik kon De Mol een tijdje geleden maar niet opnemen, net zoals Patrick beschrijft. Noch in serie, noch alleen. Dan ben ik op de 2de decoder gaan proberen en daar lukte het direct. Maar het gekke was, dat ik de aflevering van de maandag niet op de 1ste decoder te zien kreeg, alleen de herhalingen. Ik heb dan een paar dagen nadien nog eens geprobeerd door de serie te wissen en opnieuw op te nemen en toen lukte het wel. Dus doorzetten en vanalles proberen, dan lukt het uiteindelijk toch. :8:cool:
:D
'k vraag mij ook af wanneer dit Prox systeem ooit even stabiel zal werken als bij TN !!?
Langs de andere kant als je ziet dat er al meer TV klanten zijn bij Prox dan bij TN, zou je niet denken dat de meesten wakker liggen van de Prox problemen.
Om nog eens verder te gaan met die software, als ik de reclame wil doorspoelen gebeurt dat met met PX decoder een beetje met hakken en sloten terwijl op de TN digicorder dat doorspoelen iets vlotter verloopt en daarom dat ik enkel VRT programma's opneem op de PX decoder en programma's op commerciële zenders zoals VTM, VIER, ...enz opneem op de TN digicorder.
Als ik een opname pauzeer op de PX decoder en deze terug laat spelen dan zou hij durven een klein beetje verspringen terwijl dat op de TN digicorder dat niet gebeurt.
Reclame is geld en als het op geld aankomt is alles mogelijk, spijtig genoeg tot zelfs het meest onwaarschijnlijke toe!
Triestig en ziekelijk, maar het is de realiteit.
Triestig en ziekelijk, maar het is de realiteit.
Van complottheorieën gesproken: in de kranten staat dat Vier zijn eigen kijkers saboteert door in de reclameblokken tijdens De Mol nog fragmenten van het programma te stoppen, zodat de kijkers zouden denken dat De Mol herbegonnen is en niet verder zouden doorspoelen. Kan tellen.
😃
😃
Klopt inderdaad ze hebben bij TN veel minder problemen dan bij PX, ik hoor dit hier ook heel duidelijk in onze wijk en van kennissen rondom mij die bij TN zitten en zoals je zegt eens je in het een sukkelstraatje terecht komt, geraakt er dan maar weer uit, dikwijls zou men van de bodem af weer opnieuw moeten kunnen starten,
'k vraag mij ook af wanneer dit Prox systeem ooit even stabiel zal werken als bij TN !!?
Langs de andere kant als je ziet dat er al meer TV klanten zijn bij Prox dan bij TN, zou je niet denken dat de meesten wakker liggen van de Prox problemen.
'k vraag mij ook af wanneer dit Prox systeem ooit even stabiel zal werken als bij TN !!?
Langs de andere kant als je ziet dat er al meer TV klanten zijn bij Prox dan bij TN, zou je niet denken dat de meesten wakker liggen van de Prox problemen.
Ik weet nu niet hoe het juist zit met TN, maar volgens mij zijn ze vlugger met nieuwe hardware uitbrengen dan bij TN, volgens heeft PX bv. meer types decoders uitgebracht dan TN, maar dat zullen Sinjoor en Alexander, die ook TN in huis hebben, beter kunnen weten.
Het is ook een vicieuze cirkel hoe vlugger je nieuwe software (interface enz...) uitbrengt, hoe vlugger je nieuwe hardware zult nodig hebben omdat er veel meer van de hardware gevraagd wordt.
Bij Telenet zijn momenteel maar slechts 2 modellen digicorders AD-2100 en AD-2200 en 1 model digibox AD-210, al de andere oudere modellen waren SD decoders maar Telenet heeft die oude SD digiboxen/digicorders buiten werking gesteld en uit omloop gehaald.
Wat de software betreft, bij Telenet zijn er zover ik weet geen klachten over, waarschijnlijk is die software beter dan die bij Proximus waar hier de ene klacht na de andere regent en Proximus blijft hier in het sukkelstraatje zitten, gelukkig ben ik er van bespaard gebleven maar ik hou mijn hart vast als er in april een update gaat komen voor mijn V4 decoder.
Bladzijde 1 / 2
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.