Ik heb net gemerkt dat ik het programma "De Mol" op zender Vier niet kan opnemen... Niet per aflevering en ook niet in serie... Als ik druk op "opnemen" gebeurt er niets. Andere programma's op de zender Vier kan ik wel perfect opnemen... vreemd?
Heb reeds een reset gedaan van de decoder (v5 mini) maar zonder resultaat...
Bladzijde 2 / 2
dan worden wij allemaal "marginaal"...
Precies daarom laat Proximus enige imperfecties in het systeem: om dit forum levendig te houden. Want zeg nou eerlijk: wat zouden wij anders doen? Eindelijk nog eens 1 goed boek lezen?
Och ik zou het wel missen hoor, het forum.:D
Inderdaad Nonkel er zijn inderdaad zeker en vast andere interessante dingen genoeg buiten het PX forum, 't zou al erg zijn moesten we alleen maar alle miserie over Prox lezen :-)))
Ach, ik heb al vele zeeën bevaren/fora bezocht - maar dergelijke warme bekommernis om de technische-hulpzoekende medemens ben ik zelden tegengekomen. Doe vooral alzo voort!
We doen ons best en daarom dat ik op vele sites op speurtocht moet gaan om van alles te kunnen opsteken en bijleren en van nieuwigheden op de hoogte te kunnen blijven, en natuurlijk ook omdat ik daar door gebeten ben want anders blijf je dit zeker niet uithouden, en dat bedoelde ik eigenlijk een beetje daarjuist in mijn antwoord dat je zeker niet alleen op een forum alles kunt te weten komen en opsteken, overal een beetje en zo komen we er wel 😉
Het wordt nog nagelbijten of we De Mol vanavond wel kunnen bekijken in opnames.
Heb net vernomen dat het na middernacht zal opgelost zijn.
Mvg, Andy
Ik heb de Mol gewoon in opname kunnen bekijken rond 23u. Was dus voor middernacht.
Ik ben 3 jaar Telenet geweest. Om te weten wat Proximus waard is ben ik sedert enkele weken klant van P. Het is misschien nog wat vroeg om te vergelijken. Maar toch. De problemen die ik op 5 weken Proximus gehad heb, heb ik op 3 jaren Telenet NOOIT gehad. Voor mij is het simpel. Bij het eerste fatsoenlijke aanbod van T ben ik terug weg.
Het systeem bij Telenet werkt inderdaad veel stabieler.
Bwah, we mogen ook niet dramatiseren, en daarbij heeft Proximus een véél leuker forum...
Bwah, we mogen ook niet dramatiseren, en daarbij heeft Proximus een véél leuker forum...
Ja , dat is een sterk argument. Maar ik heb toch andere prioriteiten.
Ik heb een groot deel van de discussie verplaatst naar een nieuw topic “Welke operator kiezen?”:
https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/welke-operator-kiezen-34006
Zo blijft het voor iedereen overzichtelijker. Ik sluit dan ook dit topic over “De Mol”.
Groetjes,
Wim
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.