Zoals eerder gezien op het forum, heb ik hetzelfde probleem met IPad + Proximus TV:
"de account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken"
Hoe los ik dit op?
Bladzijde 1 / 1
Dag TMR,
Kan je mij, via privé bericht, het nummer eens doorsturen van je vaste lijn en klantnummer?
Dan bekijk ik dit even voor je
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Kan je mij, via privé bericht, het nummer eens doorsturen van je vaste lijn en klantnummer?
Dan bekijk ik dit even voor je
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Hoe stuur ik een privé bericht? Ben al tijdje aan het zoeken op de site, maar vind het nergens 😞
Dag TMR,
Klik hier, tik je tekst in het voorziene tekstveld, en klik vervolgens op 'Opslaan' = verzenden.
Groeten,
Wim
Dag TMR, blijbaar is er iets misgelopen met een vorig bericht. In een vorig bericht kan je normaal op hier klikken. Als het niet lukt, stuur je enkel het klantnummer door
Mvg,
AM
Mvg,
AM
AndyM, het is gelukt een privé bericht te sturen 🙂
Dag TMR,
Ik heb een naar onze klantendienst een bericht verstuurd want de optie "Proximus TV applicatie" staat niet actief op je profiel.
Ik laat je iets weten van zodra de optie actief staat.
Mvg,
AndyM
Ik heb een naar onze klantendienst een bericht verstuurd want de optie "Proximus TV applicatie" staat niet actief op je profiel.
Ik laat je iets weten van zodra de optie actief staat.
Mvg,
AndyM
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.