Goede middag,
Ik gebruik een Oneplus One met de laatste updates. Wifi werkt perfect in het buitenland (Oostenrijk) maar dataverbinding krijg ik niet aan de praat. (Dataverbinding in België werkt perfect.) Heb al vanalles geprobeerd: apn manueel ingesteld, SIM eruit en erin.
Bellen en SMS'sn gaat ook prima.
Roaming data staat ook aan. Andere provider dan T Mobile A geprobeerd.
Ligt dit aan Proximus of aan de telefoon zelf?
Iemand?
Bladzijde 1 / 1
Ik gebruik een Oneplus One met de laatste updates. Wifi werkt perfect in het buitenland (Oostenrijk) maar dataverbinding krijg ik niet aan de praat. (Dataverbinding in België werkt perfect.) Heb al vanalles geprobeerd: apn manueel ingesteld, SIM eruit en erin.
Bellen en SMS'sn gaat ook prima.
Roaming data staat ook aan. Andere provider dan T Mobile A geprobeerd.
Ligt dit aan Proximus of aan de telefoon zelf?
Iemand?
Beste BMF,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr + type gsm)bezorgen.
Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.
Alvast excuses voor het ongemak.
U mag dat richten naar Het Proximus Team via link:https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Met vriendelijke groeten,
Joël
Beste,
Bedankt alvast maar Proximus heeft het opgelost. Roaming data stond blijkbaar uitgeschakeld in mijn abonnement.
Bedankt alvast maar Proximus heeft het opgelost. Roaming data stond blijkbaar uitgeschakeld in mijn abonnement.
Valt inderdaad nog veel voor, kan je dat dan zelf niet ergens controleren of zelf instellen op MyProximus bijvoorbeeld ?
Heb ik geprobeerd! Is niet mogelijk! Had wel het "Daily Passport" geactiveerd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.