Hallo,
ik heb met mijn punten van premium club een aankoopbon van 20euro genomen.Die is nog geldig tot de 16de.Probeer dus een bestelling te plaatsen,maar komt telkens op de code ongeldig is.Ik probeer een hoesje te bestellen.Gaat dit niet,on line assecoires bestellen?In de shop hadden ze dit hoesje niet.Maar binnen paar dagen vervalt mijn code.Weet iemand wat ik nu moet doen?
Groetjes,
Tascha
Bladzijde 1 / 1
ik denk dat accessoires nog altijd via de shop moeten besteld worden en dit nog niet veranderd is!
Waarom staan ze dan on line ook te koop?Waarom het zo moeilijk maken als het simpel kan?Een gsm kan je wel on lone kopen met een aankoopbon van pemium club,accesoires niet.Onbegrijpelijk.Bedankt voor je antw Martin.
nochtans heb ik nog bestellingen gedaan via de webshop , oftewel asap naar Proximus winkel .
maar niet voor accessoires veronderstel ik.
je kan altijd ook bellen naar 0800 99 974 klantendienst van de shop voor inlichtingen
je kan altijd ook bellen naar 0800 99 974 klantendienst van de shop voor inlichtingen
Ik ben al naar de winkel geweest.Ze hadden niet wat ik nodig had,dus maar iets anders genomen uit het heel beperkte aanbod ze hebben. De asseccoires in de winkel zijn echt wel heel beperkt tegenover de webshop,dus is het spijtig dit niet besteld kan worden met een Proximus-waardebon.Idd als je accessoires met een waardebon wil kopen ,gaat dit alleen in ,sommige dan nog maar,Proximus Centers.Via de webshop kan je hem alleen gebruiken voor een een toestel zonder abonnement.Staat er trouwens heel duidelijk bij,maar pas nadat je je punten ingeruild hebt al.Het is in orde dan toch.Zal alleszinds mijn punten nooit meer inwisselen voor een waardebon!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.