Beantwoord

Cloud space

  • 1 November 2017
  • 8 reacties
  • 134 Bekeken

Ik gebruik 4.5 gigabyte als ik al mijn bestanden optel, toch geeft hij 9 gigabyte aan, hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door SamuelD 3 November 2017, 09:59

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Ben je zeker dat er geen andere toestellen (laptops,smartphones,tablets, ...) ook met je cloud synchroniseren? Want dit telt ook mee.
geen andere toestellen, op de website van cloud zie ik enkel mijn PC met de 4.5 GB, op de cloud app geeft hij 8.9 GB aan,
hier net het zelfde op de cloud duidt die bijna het dubbel aan.
Ik heb dat mij ook al dikwijls afgevraagd hoe dit komt, maar heb ook nog de reden niet gevonden?
Reputatie 7
Badge +4
bitzkommer

Heb je toevallig de versioning optie actief staan op de cloud ?

dan plaatst hij immer een duplicaat in een archive en telt elk bestand dus eigelijk voor 2
waar kan je deze versioning optie ergens activeren/deactiveren ?
Zelfde vraag als Martin
Reputatie 7
Badge +4
Je kan de optie niet activeren/ deactiveren , je kan wel de versioning versies die je niet nodig hebt gaan verwijderen, door het bestand te gaan selecteren, vervolgens bovenaan naar More te gaan en daar Versions te selecteren. Hier krijg je dan een overzicht met alle versies van het bestand en kan je de versies die je niet meer nodig hebt gaan verwijderen.
Ik had een backup gemaakt van mijn mail profiel in Thunderbird, dat wijzigt zowat dagelijks, dus er waren vele versies voor alle bestanden, ik heb het nu verwijderd en op een andere manier er een backup van gemaakt. Bedankt voor alle suggesties en oplossing

Reageer