Beantwoord
Cloud
van begin dit jaar luk het mij niet meer om in te loggen op proximus cloud,of wel krijg ik fout melding 2055,of een melding adres niet te vinden is,daar erop cloud bijna 4000 fotos staan zou ik die zeker niet kwijt willen in december nog verhoog van 10GB naar 100 GB,die worden wel aangerekend,kan iemand mij helpen
Beste antwoord door SamuelD
Paul,
Mijn excuses voor de late reactie, er is momenteel een compatibiliteit probleem met de Proximus Cloud app en android 4.2.2 , we werken aan een oplossing om dit op te verhelpen.
Als je de mogelijkheid hebt om een software update te doen op je toestellen en een nieuwere versie van android te gebruiken zou dit wel moeten werken.
Met vriendelijke groeten,
Samuel
Bekijk origineelMijn excuses voor de late reactie, er is momenteel een compatibiliteit probleem met de Proximus Cloud app en android 4.2.2 , we werken aan een oplossing om dit op te verhelpen.
Als je de mogelijkheid hebt om een software update te doen op je toestellen en een nieuwere versie van android te gebruiken zou dit wel moeten werken.
Met vriendelijke groeten,
Samuel
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.