ik zou graag mijn bizz club punten inruilen, jammer genoeg krijg ik steeds het volgende scherm als ik dit probeer te doen (u hebt geen toegang tot deze pagina)
hoe zou dit komen ?
Bladzijde 1 / 1
Dag Barbara,
Kan je alvast even kijken onder het tabblad mijn account, mijn klantengegevens, sta je hier als beheerder van de account?
Mvg, Nicky
Kan je alvast even kijken onder het tabblad mijn account, mijn klantengegevens, sta je hier als beheerder van de account?
Mvg, Nicky
hallo nicky, ja ik sta erop als beheerder van het account
mvg barbara
mvg barbara
Dag Barbara,
Ik maak graag een IT ticket voor je aan. Dit om het te laten oplossen, kan je mij even je login gegevens bezorgen via een privébericht?
Dit kan je starten door op de volgende link te klikken https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Oprechte excuses voor het ongemak.
Mvg, Nicky
Ik maak graag een IT ticket voor je aan. Dit om het te laten oplossen, kan je mij even je login gegevens bezorgen via een privébericht?
Dit kan je starten door op de volgende link te klikken https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Oprechte excuses voor het ongemak.
Mvg, Nicky
bedankt voor de hulp nicky! ik stuurde ondertussen al een privebericht... mvg barbara
Dag Barbara,
Heel graag gedaan alvast!
Wachten nu nog even het ticket af, zal gecontacteerd worden zodra het opgelost is!
Mvg, Nicky
Heel graag gedaan alvast!
Wachten nu nog even het ticket af, zal gecontacteerd worden zodra het opgelost is!
Mvg, Nicky
ik ontving ondertussen van proximus een mail met volgende inhoud: uw toegang met login... tot een aantal producten in myproximus werd verwijder op vraag van barbara de flo. als u uw proximus login gebruikt voor de proximus tv app of uw proximus cloud zul u gen toegang meer hebben tot deze apps met uw login.
mag ik deze mail dan negeren ?
mvg barbara
mag ik deze mail dan negeren ?
mvg barbara
Dag Barbara,
Deze mag je negeren, heb even een aantal dingen gedaan, zonder positief resultaat. Het is nu in handen van onze IT dienst.
Excuses voor het ongemak.
Mvg, Nicky
Deze mag je negeren, heb even een aantal dingen gedaan, zonder positief resultaat. Het is nu in handen van onze IT dienst.
Excuses voor het ongemak.
Mvg, Nicky
geen probleem hoor, het zal wel in orde komen 😉 bedankt alvast! mvg barbara
Dag Barbara,
Doen er alles aan dit zo snel mogelijk op te lossen.
Mvg, Nicky
Doen er alles aan dit zo snel mogelijk op te lossen.
Mvg, Nicky
Beste Barbara,
Beste NickyL,
Ik vrees dat ik in hetzelfde schuitje zit.
Ik ontving een mail van Proximus Bizz Club met melding dat mijn gespaarde punten zouden vervallen op 30 juni (cf. bijlage 1). Echter wanneer ik op de mail in kwestie doorklik, kom ik op een 404-pagina die stelt dat ik geen toegang heb tot de gevraagde toepassing. Dezelfde pagina kreeg ik te zien toen ik me vervolgens probeerde in te schrijven voor de Bizz Club (aangezien ik dacht dat daar het probleem lag).
Kan dit rechtgezet worden? Alvast hartelijk dank.
Met vriendelijke groeten,
Thomas Guinée
Beste NickyL,
Ik vrees dat ik in hetzelfde schuitje zit.
Ik ontving een mail van Proximus Bizz Club met melding dat mijn gespaarde punten zouden vervallen op 30 juni (cf. bijlage 1). Echter wanneer ik op de mail in kwestie doorklik, kom ik op een 404-pagina die stelt dat ik geen toegang heb tot de gevraagde toepassing. Dezelfde pagina kreeg ik te zien toen ik me vervolgens probeerde in te schrijven voor de Bizz Club (aangezien ik dacht dat daar het probleem lag).
Kan dit rechtgezet worden? Alvast hartelijk dank.
Met vriendelijke groeten,
Thomas Guinée
probeer toch nog eens of het lukt door je browser in cognito te geberuiken
nadat je browser opgestart is toetscombinatie
CTRL+SHIFT+P
of
CTRL+SHIFT+N
afhankelijkvan welke browser je gebruikt.
gebruiken en dan nog eens proberen.
nadat je browser opgestart is toetscombinatie
CTRL+SHIFT+P
of
CTRL+SHIFT+N
afhankelijkvan welke browser je gebruikt.
gebruiken en dan nog eens proberen.
Hey Martin!
Bedankt voor de snelle reactie.
Incognito-modus had ik zelf ook reeds geprobeerd (sorry, vergeten vermelden), maar tevergeefs.
Greets,
Thomas
Bedankt voor de snelle reactie.
Incognito-modus had ik zelf ook reeds geprobeerd (sorry, vergeten vermelden), maar tevergeefs.
Greets,
Thomas
hallo,
ik heb het zelfde probleem ik wil de punten inruilen maar er staat dat ik hiervoor geen toegang heb.
mat moet ik doen?
ik heb het zelfde probleem ik wil de punten inruilen maar er staat dat ik hiervoor geen toegang heb.
mat moet ik doen?
Hallo pinkkoala!
Kan je ons even aanspreken via een privébericht?
Dan geven we je graag de nodige info mee!
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Kan je ons even aanspreken via een privébericht?
Dan geven we je graag de nodige info mee!
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.