Vraag

Binnen de 24 uur ...

  • 12 June 2017
  • 4 reacties
  • 196 Bekeken

Sinds verleden week woensdag bel ik naar de klantendienst. Mijn abonnement zou in orde zijn binnen de 24 uur. Datzelfde liedje hoor ik nu al sinds woensdag. Vandaag krijg ik een neerbuigend ventje aan de lijn bij jullie. Is dat service ?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Lieve, het spijt ons dit te vernemen. Kan u even toelichten wat er juist verkeerd loopt met je abonnement? Kunnen we je via deze weg misschien ergens concreet mee verderhelpen? Groetjes Freya
Dag Freya,
Bedankt voor je reactie. Ondertussen heb ik opnieuw contact gehad met de klantendienst. Eerst had ik iemand aan de lijn die zei dat er reeds een "case" was en dat ik zelfs op "rescue" stond en of ik wel wist wat dat betekende ? Blijkbaar word je dan super dringend geholpen volgens deze persoon. Toen ik zei dat ik sinds donderdag aan het wachten was, zei hij doodleuk "oh, maar mevrouw, zo'n case, dat duurt een week !! Op mijn reactie ben ik niet trots, ik ben nogal boos uit de hoek gekomen en heb uiteindelijk de telefoon toegegooid.
Beetje later heb ik teruggebeld. Ik kreeg deze keer een dame aan de telefoon. Zij heeft mij verzekerd dat mijn abonnement om middernacht weer zou actief zijn. Dus, Freya, ik zal vannacht zien of het in orde komt.
Groetjes, Lieve
Reputatie 6
Badge +3
Dag Lieve,

Kan je ons ook even betrokken nummer en klantnummer sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijken we graag nog even je klantbestand na. :)

Groetjes,

Lorentz.
Beste Lorentz, Beste Freya, vanochtend waren mijn abonnementen opnieuw geactiveerd. Ik zou voor het ongemak op mijn volgende factuur 25 euro korting krijgen. Ik heb een week moeten wachten om mijn abonnementen in orde te krijgen, heb met verschillende personen van de klantendienst gesproken, de ene al competenter dan de andere, en de ene al neerbuigender dan de andere. Ik heb het echt gehad. Morgen ga ik naar een andere operator.
Je hoeft mijn klantenbestand echt niet meer na te kijken.
Groetjes,
Lieve

Reageer