Vraag

Bijkomende mobiele data aankopen onmogelijk

  • 8 June 2017
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

beste, ik wil bijkomende mobiele data aankopen maar zowel gisteren als vandaag is dit onmogelijk,...
zie printscreen hieronder



hoe op te lossen?
ik wou hier een mail voor sturen maar kan geen mailadres vinden, staat wel vermeld op de support van mail ons maar er staat geen mailadres,...

4 reacties

via dit Forum kan je ook door het versturen van een privébericht
    aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
verder nog ter info:
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Reputatie 7
Badge +4
Dag Dries,

Als je ons klantgegevens stuurt via Het Proximus Team dan kijken we dit voor je na.

Alvast excuses

Groeten

Koen
Is er een reden waarom je via uw eigen profiel op de proximus site geen 500mb kunt aanvragen? Daar deze simpelweg niet tussen de optie's staat... Terwijl proximus zelf zegt dat het er zou staan... Tevens zou ik volgens mijn gekregen sms , 500 mb kunnen bijvragen via de MyProximus app. Maar daar is er ook geen mogelijkheid om dit te doen. Dat heeft daarnet een verkoper in een erkende proximuswinkel me gezegd.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Dries,

Als je ons klantgegevens stuurt via Het Proximus Team dan kijken we dit voor je na.

Groetjes,

HeidiE

Reageer