Beste
Jullie klantendienst melde mij dat ik via deze weg mijn factuur moest betwisten, omdat zij een gedeelte niet konden crediteren.
Op 26 en 27 augustus heb ik een tiental keer geprobeerd 500mb extra data limiet te kopen via de app. Telkens gaf dit een foutmelding. Nu blijkt dat dit 3x aangerekend werd. Uiteraard heb ik verder gesurfd, dus ik zou kunnen leven met 1 aanrekening, maar niet met 3 aanrekening.
Alvast bedankt voor de creditering.
Tim
Bladzijde 1 / 1
Jullie doen zelfs de moeite niet om te reageren. Knap bedrijf!
Beste
Misschien best een privé-bericht sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Andere mogelijke werkwijze via (bestaande klant met telefoonnummer)
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html?v1=shorturl&v6=contact
Misschien best een privé-bericht sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Andere mogelijke werkwijze via (bestaande klant met telefoonnummer)
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html?v1=shorturl&v6=contact
Hallo Tim,
Ter uwer info dit zijn al de mogelijkheden om Proximus te kunnen contacteren.
Ter uwer info dit zijn al de mogelijkheden om Proximus te kunnen contacteren.
- via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
- via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via Mail: affinity.mobile.nl@proximus.com / replyproximus@skynet.be (door een forumlid hier gepost)
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
( deze chat optie is ook mogelijk via http://proximustv.be )
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link:
"Mail Ons"
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onder ander een privébericht sturen aan Prox hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.