Geachte ; Na meer dan een uur met een gratis nummer naar U diensten te bellen en van de ene persoon naar de andere heeft dit zonder maar een goed antwoord 11 € gekost .Bedankt daar voor. Mijn vraag was dat internet weer was in prijs gestegen zonder verwittiging niemand kon mijn een antwoord geven , ook niet op de vraag ik ben voor 6 maanden in Spanje en bij telenet kan men dan in slaapstand komen en worden de mail gewoon door gestuurd en bij U kan dat niet dat begrijp ik niet .Ook op het einde van 2011 was er een afspraak dat ik de betaling deed op de 10 van de maand dit heef geen problemen gekend tot verleden jaar jullie altijd maar vroeger de factuur op stuurde en vroegen in het beging en zelf voor het einde van de maand .Ik doe de betaling de 10 van de maan en de 12 van de maand krijg ik een verwittiging op papier in de bus ,wat wel een verspilling is van papier en verzend kosten want ik heb dan al betaald . Kunt U daar een goed antwoord op geven ????
Vriendelijke groeten Erika Deville
Bladzijde 1 / 1
Dag Erika,
Er is inderdaad een prijsverhoging geweest op 01/01/2017. Dit is zeker vermeld geweest op één van uw vorige facturen.
De wachttijden lopen inderdaad ook op waarvoor onze excuses.
We proberen deze zo vlug mogelijk onder controle te krijgen.
Bij ons is het niet mogelijk om producten in "slaapstand" te zetten.
Ofwel staan de telecomdiensten actief ofwel niet.
Als je klantgegevens stuurt naar Het Proximus Team dan kijk ik alles voor je na.
Graag heb ik dan een telefoonnr, klantnr en contactnr
Alvast excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Er is inderdaad een prijsverhoging geweest op 01/01/2017. Dit is zeker vermeld geweest op één van uw vorige facturen.
De wachttijden lopen inderdaad ook op waarvoor onze excuses.
We proberen deze zo vlug mogelijk onder controle te krijgen.
Bij ons is het niet mogelijk om producten in "slaapstand" te zetten.
Ofwel staan de telecomdiensten actief ofwel niet.
Als je klantgegevens stuurt naar Het Proximus Team dan kijk ik alles voor je na.
Graag heb ik dan een telefoonnr, klantnr en contactnr
Alvast excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.