Hallo,
Bestelling smartpnone in Proximus shop Ninove op 22/01/2016 nog steeds geen bericht van levering.
Kan ik iemand contacteren die bij Proximus deze bestellingen opvolgt. In de winkel zelf kunnen ze mij wonderwel niet helpen.
Op de bestelbon staan ook de verkoopsvoorwaarden niet vermeld wel dat ik ze aanvaard. Kent iemand deze voorwaarden en vooral wat er vermeld is ivm de leveringstermijn?
Groetjes,
Beantwoord
Bestelling smartphone in Proximus shop wordt niet geleverd
Beste antwoord door braekej
Ik ben vandaag nog eens langs geweest in de shop en ze wisten mij te vertellen dat een bestelbon geen enkele verplichting inhoud tov al dan niet aankopen. Er is geen enkele beperking op. Blijkbaar is er voor de Galaxy J5 op dit ogenblik een leveringsprobleem door Samsung. Ook andere winkelketens hebben wachttijden van meer dan 3 weken.
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.