Berichten in praatbarak

  • 28 December 2015
  • 59 reacties
  • 1623 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 36 reacties
Ik vind dat op deze plaats zaken moeten besproken kunnen worden die niet thuis horen bij PX tv. Waarom wordt het dan ook de praatbarak genoemd als er voor PX andere keuze mogelijkheden zijn om vragen te plaatsen. Als deze vraag nu weer wordt verwijderd dan kan ik ze in het vervolg beter tussen andere treads van klanten gooien, want heeft het hier toch geen zin meer dat ik hier post want jij verwijdert toch alles wat ik hier zet.

59 reacties

Duidelijk dat jij er de praatcafĂ© wilt van maken 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Een praatcafé ? Neen, een beledigcafé. Gydo wil maar niet inzien dat dit geen forum voor hem is. Nochtans zijn er genoeg forums op het internet, waar hij zijn gading wel zou kunnen vinden. Eigenlijk heb ik een beetje medelijden met hem, was het niet dat hij mij vanalles wil in mijn nek duwen, wat niet is. Ik blijf altijd beleefd, maar verdedig me wel (beleefd) als het moet.
Gydo/Ken/Axana enz. ik ben altijd beleefd gebleven tegen jou. Wil je tegen mij dan ook beleefd blijven AUB ?
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb de nodige maatregelen getroffen 😠.
Reputatie 7
Badge +3
Oei, nu moet hij weer een andere nickname en mailadres gaan zoeken. Benieuwd hoe hij zich nu gaat noemen.
Reputatie 7
Badge +6
Oei, nu moet hij weer een andere nickname en mailadres gaan zoeken.
Wij hebben onze middelen om dergelijke zaken te traceren.
Reputatie 6
Badge +2
Hij kan dan op andere forums zijn beklag doen dat hij hier wordt buitengegooid, het zou trouwens niet de eerste forum zijn want bij Master Magic is hij daar ook buitengegooid want hij kwam ook in stokken met bepaalde forumleden.
Wim, groot gelijk dat je maatregelen neemt, oproerkraaiers horen niet thuis op deze forum, op geen enkele forum trouwens.
Reputatie 6
Badge +2
Oei, nu moet hij weer een andere nickname en mailadres gaan zoeken. Benieuwd hoe hij zich nu gaat noemen.

Als hij er op deze forum zal opraken want ik vrees dat het moeilijker zal worden.
Wat een nutteloze discussie is dit hier.

Als je de forum regels overtreed dan weet je al op voorhand dat je erop aangesproken zal worden, PX is geduldig met sommige forum schrijvers, die mensen krijgen een waarschuwing (meerdere zelf) voor de ban er is.

Heb ook al hier op het forum gezegd dat er veel idioten werken bij PX maar dat is in het algemeen maar als je mensen persoonlijk aanvalt is dat NIET OK voor mij, Dus als die mensen geband worden vind ik normaal.
't maar zoals je het zelf bekijkt zeker :-))))

Het is ook een praatbarak dus mag je u wel aan nutteloze discussies verwachten , anderen gebruiken het als klaagmuur enz....
Je moet toch ergens je frustraties kwijt kunnen (LOL)
God toch Elsa moet je nu echt op ieder berichtje van gelijk wie en gelijk welke topic dat er iemand iets plaats dat je ook er eentje moet plaatsen begin te denken dat je per bericht van PX geld ervoor krijgt.

En eerlijk gezegd ik snap je antwoord niet, sorry
't maar zoals je het zelf bekijkt zeker :-))))
Inderdaad :-)) Ik versta ook niet alles en zeker sommige reacties op het forum niet , maar daarom val ik niemand niet aan, zelf al doe je dat op een beleefde manier, t's zoals je zelf zegt, zoals we nu samen bezig zijn, leidt toch maar tot nutteloze discussies daar zijn we het dan toch over iets eens ;-))
🙂 Elsa sommige forum gebruikers die geband zijn is 100% hun fout.

Heb ook paar keer mijn mening gezegd over u en denk dat ik dit gedaan hebt op beleefde manier met mijn mening over u. En ik weet dan ook dat ik een antwoord zal krijgen van u maar is zoals ik dat je respect hebt voor mijn mening zoals ik dat ook heb voor u.

Wij beginnen niet te schelden :-))))) ik noem dat dan een discussie waar wij onze mening geven met beleefdheid.

Vriendelijkheid en beleefdheid kosten 0 euro en je bereik er veel meer mee.
Daarom is mijn motto "eerlijkheid en openheid", maar je weet dat de waarheid soms zeer hard aankomt, ik kreeg daarom altijd de ractie van de collega's Elsa je moet niet altijd de waarheid zeggen en zo eerlijk zijn want daar bereik je niet altijd het meeste mee, en in onze maatschappij is dat zeker wel waar, maar ik vecht wel tegen windmolens en haal daar wel niet altijd goed resultaat mee, het is ook wel een utopie van te denken van mij dat de wereld (alle mensen) ineens op alle gebied gaat eerlijk worden, maar het blijft nog altijd mijn motto zeker naarmate ik ouder ben geworden en altijd maar meer en meer onrechtvaardigheid ben tegengekomen, met dat voordeel dat ik ook meer kan relativeren, want ouder worden is niet altijd kommer en kwel ;-)
Je krijgt trouwens ook altijd het meeste reactie van de mensen als je ze niet naar de mond praat, maar dat gaat niet altijd tezamen met open en eerlijk zijn, spijtig maar het is dan maar zo.
Maar zoals je zegt we moeten daarom zeker niet onbeleefd zijn en elkaar uitschelden, want als we dat doen moeten we dan ook niet verschieten van wat er bij ons rondom ons en in andere landen allemaal gebeurt!
Reputatie 6
Badge +2
Elsa, het is toch algemeen bekend dat men nooit de waarheid mag vertellen, want waarheid kwetst. :S
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb Ken, Axana, Mario, Gydo ook altijd direct herkend aan zijn stijl. Ik ken zo ongeveer zijn geschiedenis en heb hem daarom altijd voortgeholpen als hij vast zat. Ik kon hem meestal wel pruimen, maar vind ook wel dat hij nu weer (veel) te ver is gegaan en maar niet van ophouden wist, en daar dus de gevolgen maar moet van dragen. Het is het recht van de moderators de regels toe te passen, en hij kan ook niet zeggen dat hij niet meermaals verwittigd is geweest. Meer wil ik daar niet over kwijt. ik uit hier soms ook mijn frustraties over niet goed werkende software (zeker de laatste tijd), maar je mag niemand persoonlijk aanvallen als hij toch soms maar de boodschapper is. De concurrentiedruk is hoog, en dus ook de druk om telkens met nieuw dingen te komen, die daarom nog niet direct goed werken.
't maar zoals je het zelf bekijkt zeker :-))))

Het is ook een praatbarak dus mag je u wel aan nutteloze discussies verwachten , anderen gebruiken het als klaagmuur enz....
Je moet toch ergens je frustraties kwijt kunnen (LOL)


Heu .. ik zou verwachten dat "praatbarak" een forumoptie is waar men vragen/onderwerpen zou kunnen behandelen over dingen met een zekere technische achtergrond maar die niet direct bij PX aanleunen ... als men dit forumonderdeel moet gebruiken om frustraties en dergelijke kwijt te geraken dan kan men beter te biechten gaan ... of een andere hulplijn aanspreken 😉
Elsa, het is toch algemeen bekend dat men nooit de waarheid mag vertellen, want waarheid kwetst. :S

Hmmm .. mijn standpunt is dat als men zijn heil zoekt op een forum zoals dit, dat men dan naar de correcte inhoud cq "waarheid" op zoek is .. wat schiet men er mee op dat men met een hoop filosofie rond de oren geslagen wordt, die dan dikwijls nog niet klopt en die totaal geen oplossingen biedt voor het gestelde probleem ? zoals men het in het Engels nogal kernachtig zegt "cut out the cr@p" ! LOL !
Het was inderdaad wel als LOL bedoelt. :-))

Edit: Slaat op je tweede voorgaande bericht
Waarom moeten posts van jaren geleden telkens weer opgerakeld worden, zoals hier?
Gelukkig werd dit door de moderatoren alweer afgesloten...

@Mods : is het niet mogelijk in het overzicht van de recente topics de afgesloten items van een icoontje te voorzien, zodat die onmiddellijk herkenbaar zijn?
Inderdaad was zelf verkeerd ik zat in een oude post zonder dat ik het besefte ga het in de recente plaatsen
Maar iedere keer een nieuw topic moeten openen over het zelfde thema is ook niet ideaal en ook onoverzichtelijk
Reputatie 7
Badge +1
Onoverzichtelijk is het hier stilaan wel aan het worden....maar met chaos moet je ook kunnen leven hĂ©?🆒
Reputatie 2
Badge +1
Kan maar hopen dat er nu een definitieve oplossing is...
Was meteen ook DE reden waarom ik hier nog maar amper kwam.

Onbenullige reacties, persoonlijke aanvallen, laster... Is namelijk niet iets wat ik van een forum deelnemer verwacht.

Ben dan ook erg blij met de strengere moderatie en volg Proximus volledig in hun verhaal dat topics hier ten behoeve van de proximus (toekomstige) klanten dienen te staan.
Niet proximus gerelateerde topics passen niet op een forum/website van een bedrijf - daar zijn andere fora voor, niet direct gelinkt aan 1 merk/bedrijf.

Geen enkel merk/bedrijf zou namelijk reacties en posts toelaten zoals het hier in het laatste jaar aan toeging wegens helemaal niet representatief voor zulk een groot bedrijf!
Reputatie 7
Badge +1
Kan maar hopen dat er nu een definitieve oplossing is...
Was meteen ook DE reden waarom ik hier nog maar amper kwam.

Onbenullige reacties, persoonlijke aanvallen, laster... Is namelijk niet iets wat ik van een forum deelnemer verwacht.

Ben dan ook erg blij met de strengere moderatie en volg Proximus volledig in hun verhaal dat topics hier ten behoeve van de proximus (toekomstige) klanten dienen te staan.
Niet proximus gerelateerde topics passen niet op een forum/website van een bedrijf - daar zijn andere fora voor, niet direct gelinkt aan 1 merk/bedrijf.

Geen enkel merk/bedrijf zou namelijk reacties en posts toelaten zoals het hier in het laatste jaar aan toeging wegens helemaal niet representatief voor zulk een groot bedrijf!

Hear hear!
allemaal akkoord en goed en wel, als het maar niet overhelt naar de andere kant, soort monopolie op het forum, want het mag ook niet zo ver gaan dat je niet meer mag verwijzen naar een ander waarvan je denkt dat iets beter is dan bij PX, maar wel wat er op een ander slechter is, als je begrijpt waar ik naar toe wil.
Te vrij is misschien niet altijd goed maar te streng nog veel minder, zo hebben ze vroeger ook de mensen klein kunnen houden!
Enfin als je met iedereen moet rekening houden wat hij wilt of niet wilt, goed vindt of niet goed vindt, dat gaat natuurlijk ook niet, maar wel proberen zoveel mogelijk de gulden middenweg te houden.
NB: Maar ik ben zeker akkoord dat de manier waarop dit gebeurt moet met respect gebeuren.

Reageer