Berichten in praatbarak

  • 28 December 2015
  • 59 reacties
  • 1623 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 36 reacties
Ik vind dat op deze plaats zaken moeten besproken kunnen worden die niet thuis horen bij PX tv. Waarom wordt het dan ook de praatbarak genoemd als er voor PX andere keuze mogelijkheden zijn om vragen te plaatsen. Als deze vraag nu weer wordt verwijderd dan kan ik ze in het vervolg beter tussen andere treads van klanten gooien, want heeft het hier toch geen zin meer dat ik hier post want jij verwijdert toch alles wat ik hier zet.

59 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Gydo,

Er worden alleen berichten verwijderd indien deze in strijd zijn met de forumregels. Deze regels gelden voor iedereen die zich akkoord verklaard heeft van hier op het forum actief te zijn. Beledigingen en verwijten naar andere forumleden en naar ons bedrijf toe zijn dus niet toegelaten. Alle andere berichten en discussies, zolang deze op een beleefde en hoffelijke manier plaatsvinden, zullen zeker blijven staan.

Mvg,
Wim
Reputatie 1
Dat is dan toch niet het geval bij mij. Want jullie hebben je eigen forum regels samengesteld. De regels van de privacy heb ik nooit geschonden ook niet toen ik apesmoel zei. Want dit was tegen een avatar en niet op een persoon gericht. Na 14 jaar nooit van een forum gegooid te te zijn. En nu al 4-5 maal lijkt mij wel een teken aan de want bij jullie. Want mijn manier van posten is juist dezelfde gebleven. Enkel is jullie werkwijze anders geworden. En moet op die praatbarak een plaats komen waar andere berichten kunnen gepost worden zoals vroeger. Toen werden die onder de andere berichten gepost. Nu kan dit allemaal op Ă©Ă©n plaats. Is dat nu omdat ik 30 jaar ouder ben dan jij dat je dit niet wil snappen of niemand bij jullie wil dit precies snappen. Ik weet dat jullie dit forum willen proberen uit de grond te stampen. Maar proberen is een groot woord.
Misschien heb je er een probleem mee dat het forum nu beter gemodereerd wordt ?

Elk forum heeft regels die opgesteld worden door de forumbeheerder(s) ... Je gaat daarmee impliciet akkoord als je intekent., u moet er zich dan maar aan houden !
Als u er al 4-5 keer uitgegooid werd, dan is daar waarschijnlijk een goede reden voor. Prijs u dan gelukkig dat u nog geen definitieve ban gekregen hebt ... op andere forums zou u zoveel noten op de zang niet moeten hebben ! Daar lag u, gezien de door uzelf aangehaalde statement, al lang dfinitief uit. JMHO
Over welk forum heb je het meer bepaald Regulus :-)))
Niets specifieks .. ik zit op zoveel forums 😉 ... op die andere forums die met sterke hand gemodereerd worden zijn een aantal "fratsen" (oa persoonlijke "aanvallen" liggen zeer gevoelig aangezien ze niets te maken hebben met een foruminhoud) uit den boze en ze worden mogelijk direct "bestraft", aanvankelijk met een ban van een aantal dagen, bij terugval vlieg je er definitief uit ... ik heb daar totaal gĂ©Ă©n probleem mee. 😃
Reputatie 7
Badge +6

...Want jullie hebben je eigen forum regels samengesteld.
...Enkel is jullie werkwijze anders geworden.
...Ik weet dat jullie dit forum willen proberen uit de grond te stampen. Maar proberen is een groot woord.

We hebben inderdaad onze eigen forumregels samengesteld. Dit is de logica zelve. Zoals Regulus schreef ga je impliciet akkoord met die regels van zodra je deel wil uitmaken van de forum gemeenschap.
Vergelijk het met het zo verguisde Facebook. Zij hebben ook hun eigen regels, hun "Community Standards". Als je daarmee niet akkoord gaat, maak je best geen profiel aan bij Facebook. Doe je dat wel, moet je achteraf niet komen klagen dat ze bijvoorbeeld jouw foto's mogen gebruiken voor commerciële doeleinden, want dat stond in de spelregels die je desgevallend hebt aanvaard.

Onze werkwijze is in die zin veranderd dat we meer en beter willen modereren. Daar kan niemand tegen zijn, denken wij.

Mvg,
Wim
je bent er inderdaad nog niet buiten gevlogen 😃
Reputatie 1
Ik heb er geen probleem mee.Zeg jij mij welk probleem ik heb omdat hier moderatie op het forum zit.Dit zat er trouwens vroeger ook op.Hebben ze zelf gezegd als je inderdaad 4-5 door deze medewerkers die nu aan het roer van dit forum zitten.De vorige 14 jaar nooit buiten gegooid.Vind jij dat dan niet raar soms.Dan vind ik dat er aan mijn gedrag niets scheelt,en ik mij 15 jaar aan de regels kan houden.Maar als hier anderen aan het roer komen en het boeltje om zeep helpen kan ik ook niet aan doen.Als ze me dan volledig bannen.Er is al een onderzoek bezig.Mij moet niemand ui tdagen.Ik zeg hier enkel op het forum wat ik er van denk en zal me voorlopig aan hun regels tot ik alle resultaten heb.Meneer heeft precies ervaring?JMHO is dat Chinese code?
Reputatie 7
Badge +6

...Maar als hier anderen aan het roer komen en het boeltje om zeep helpen kan ik ook niet aan doen.
...Er is al een onderzoek bezig.
...JMHO is dat Chinese code?


Gydo, wij helpen helemaal niets om zeep, beste man, integendeel. Wat jouw onderzoek betreft, kan ik je alvast geruststellen dat wij van onze kant met alles prima in orde zijn hoor.
JMHO. Daarmee bedoelde Regulus allicht IMHO, wat Engels is. In My Humble Opinion. Letterlijk vertaald: "Mijn nederige mening".
Reputatie 7
Badge +3
Gydo, je werd door het EVA-team ook al een paar keer verbannen, maar logde dan telkens weer in met een tijdelijke andere nickname, die je dan na een paar dagen weer veranderde in Ken. Dat kan nu niet meer. Je nickname en mailadres worden definitief geblokkeerd als je verbannen wordt.
Ik ken ook meerdere forums waar ze je verbannen als je ook maar iets verkeerd zegt. Ik werd definitief verbannen op een forum, omdat ik in hun ogen medisch advies had gegeven, terwijl het gewoon een dieettip was. :@
Gydo, jij wilt hier alleen maar veel berichten posten om punten te verzamelen. Dat heb je zelf gezegd in het oude forum. Maar die punten kan je in dit nieuw forum niet meer verzamelen. En die punten in dat oud forum, leverden niets op. Dus waarom wil je dan hier nog zoveel posten ?
Wat is eigenlijk je bedoeling hier op het forum ?
Reputatie 1
@Wim, jullie werkwijze ken ik want daarvoor ben ik ook al speciaal naar Brussel geweest. Dus ik wist toch goed genoeg wat ik in dat vorige bericht zei. Dat aan Regulus gericht was. Dus je weet ook dat je me hier geen blazen hoeft te vertellen want ik weet zeker evenveel als jullie. En daarvoor hoef ik niet eens klant te zijn.
Reputatie 1
Gydo, je werd door het EVA-team ook al een paar keer verbannen, maar logde dan telkens weer in met een tijdelijke andere nickname, die je dan na een paar dagen weer veranderde in Ken. Dat kan nu niet meer. Je nickname en mailadres worden definitief geblokkeerd als je verbannen wordt.
Ik ken ook meerdere forums waar ze je verbannen als je ook maar iets verkeerd zegt. Ik werd definitief verbannen op een forum, omdat ik in hun ogen medisch advies had gegeven, terwijl het gewoon een dieettip was. :@
Gydo, jij wilt hier alleen maar veel berichten posten om punten te verzamelen. Dat heb je zelf gezegd in het oude forum. Maar die punten kan je in dit nieuw forum niet
meer verzamelen. En die punten in dat oud forum, leverden niets op. Dus waarom wil je dan hier nog zoveel posten?
Wat is eigenlijk je bedoeling hier op het forum ?

Elma hou jij ook maar hem dicht want anders zal ik eens een privé bericht naar Wim schrijven, want jij bent hier ook al gekend door sommigen. En ik ben door Eva nog nooit geband. Enkel ambras met patrick v. En Wim als je geen ambras wil sluit je maar af.
Reputatie 1
Ik denk d:):D:?:?at jij niet meer goed weet wat je zegt.Zal de ouderdom zijn zeker.Bij mij dan de tumor.
Reputatie 7
Badge +6
Wat is eigenlijk je bedoeling hier op het forum.
In elk geval is het niet de bedoeling een chatforum te zijn!
Reputatie 1
In elk geval is het niet de bedoeling een chatforum te zijn!

Het word nu te laat,morgen als ik tijd heb zal ik je een privé mail sturen over die Elma. Want dat is iemand die niet te vertrouwen is. En die informatie kan ik hier niet zeggen.
Reputatie 7
Badge +6
Het word nu te laat,morgen als ik tijd heb zal ik je een privé mail sturen over die Elma. Want dat is iemand die niet te vertrouwen is. En die informatie kan ik hier niet zeggen.
Gydo, beste man, ik heb je vriendelijk gevraagd geen beledigingen en verwijten meer te sturen aan andere forumleden. Aangezien je je blijkbaar niet aan de regels kan houden, zal ik (alweer) moeten ingrijpen.
haha .. "Ken" is nu "Gydo" ? .. LOVL .. ik had het kunnen denken GRIJNS ... met al zijn zelfverklaarde en vermeende computerkennis van jaaaren had hij toch wel moeten weten wat JMHO betekent. Ik heb trouwens de bijdragen in het "vorige" forum gelezen onder de "Windows 10" topic .. 😃 nou moe !! .. 😃 ... BTW "vervolgingswaanzin" is een ziekte hoor GRIJNS !!

BTW2 is dat uw gewone doen om mensen constant af te dreigen als ze een mening hebben die u niet aanstaat ? Schijnbaar is er geen enkele andere mening die u aanstaat .. vandaar dus ??? grappige man ...
Ja , het windows 10 topic was daar inderdaad een triest dieptepunt. Al een geluk dat dit soort berichten nu vooral in de praatbarak staan, al denk ik dat het hele forum er beter van wordt als dat soort berichten hier gewoon niet meer zouden staan.
Reputatie 1
Ja bravo. Nog meer aan de kant van proximus.En jij bent net zo Ă©Ă©n die het niet begrijpt dat men hier een forum wil maken van en voor proximus.En dit kan en mag niet.En dit weet Wim maar al te best op welke manier hij zich er ook tegen verzet.
Reputatie 7
Badge +6
Ja bravo. Nog meer aan de kant van proximus. En jij bent net zo Ă©Ă©n die het niet begrijpt dat men hier een forum wil maken van en voor proximus. En dit kan en mag niet. En dit weet Wim maar al te best op welke manier hij zich er ook tegen verzet.
Dit forum is inderdaad een forum van Proximus voor Proximus klanten. Dit is de logica zelve. Zoals Bram ook al schreef, vergelijkingen met andere operatoren en providers kunnen, indien deze vergelijkingen passen in het kader van een topic en nuttig zijn.
Reputatie 1
Wim wilt u mij dan uitleggen waarom het de voorbije 14
jaar wel ging?Ik denk dat een simpele vraag een simpele antwoord verdient en diegene die dat like punt heeft gegeven niet weet waarover het gaat.En dat hij of zei zelf te simpel is om te spreken over zaken waarover hij of ze iets verstaan.
Reputatie 7
Badge +1
Dit blijft helaas een oeverloze discussie die nergens toe leidt IMHO...🆒 in dit geval staat de H voor "honest"
Noemen ze dat ook niet tegen windmolens vechten :-))
djeezes-kristes Gydo/Ken ! Al eens gekeken welke hoofding er hierboven op de bladzijde staat ? Doe eens normaal man ! als dat al kan ? of denkt u dat PX een forum moet onderhouden enkel opdat u daar een hoop flauwe kul kunt spuien ? Wat voor onzin verkoopt ge hier allemaal ? "men wil dat hier een forum van Proximus maken" LOVL .. dat is het gewoon al, dude ! wordt eens wakker ! ;)
Het enige wat ik echter van u lees zijn enkel dingen die in UW kraam passen en verder schoffeert ge iedereen die een andere menig dan de uwe toegedaan is en ge denkt dat ze enkel achterlijke dommekl.... zijn die niets verstaan ! ge moet maar durven terwijl ge zelf niets nuttigs bijdraagt ! heck man, misschien verstaan ze het maar al te goed ! Als ge naar de "afgelopen 14 jaar" verwijst met uw bijdragen aan oa die fameuze "Windows 10" draad dan zou ik enkel zeggen: stop met iedereen aan te vallen en hang de paljas niet uit .. ik heb van u in het nieuwe forum nog geen enkele fatsoenlijke bijdrage gelezen die iemand ook maar iets bijbrengt, enkel maar gekanker, maar schijnbaar snapt u dat dan weer niet !
Moderator, gooi dit maar dicht ... djeezes !
Reputatie 6
Badge +2
Noemen ze dat ook niet tegen windmolens vechten :-))

Een andere uitdrukking is: "Vechten tegen de bierkaai". 😛

Reageer