Ik heb confirmatie gekregen dat Belgacom TV on PC geactiveerd is op mijn lijn. Ik heb de modem en de decoder herstart. Tijdens de installatie van de Home Media Manger krijg ik tijdens stap 2 de melding dat mijn PC op het netwerk moet geconnecteerd zijn. Echter dit is het geval, wired niet wifi, internet connectie werk normaal. Wat is hier de oorzaak?
Bladzijde 1 / 1
probeer firewall op uw mickeysoft windows af te zetten
Kijk ook eens hier: http://192.168.1.1/index.cgi?user_name=admin&password=BGCVDSL2 en kijk als er op de rechter frame 'vlan 30' staat, en als die 'connected' is
Kijk ook eens hier: http://192.168.1.1/index.cgi?user_name=admin&password=BGCVDSL2 en kijk als er op de rechter frame 'vlan 30' staat, en als die 'connected' is
Ter info: BGC is gestopt met de ondersteuning van deze software... er komt een nieuw multiplatform applicatie.
Bedankt Bart en axs voor jullie reactie.
Bart: De VLAN 30 staat wel degelijk actief.
axs: dan had BGC deze SW beter off line gezet. Ik heb deze 1u voor deze post van hun website gehaald.
Bart: De VLAN 30 staat wel degelijk actief.
axs: dan had BGC deze SW beter off line gezet. Ik heb deze 1u voor deze post van hun website gehaald.
Ik ben er vanddag pas toe gekomen om de firewall af te zetten. En...jawel de zaak is nu geinstalleerd. Verder onderzoek wees uit dat ViewRight DVR Service geblokkeerd was. Ik kan mij niet herinneren dat mijn firewall (Bullguard) me hiervoor geprompt heeft. Eens dit hersteld draait TV op PC prima.
Met dankt aan Bart voor deze oplossing.
Met dankt aan Bart voor deze oplossing.
in tegenstelling tot wat Eva hier gezegd had is de software inderdaad nog steeds down te loaden van de site
mvg
mvg
Ik heb hetzelfde probleem:
Firewall uit gezet, nog steeds zelfde melding dat de pc rechtsreeks aan de modem moet aangesloten zijn, welk ook het geval is. Firewall uitgezet, firewall van windows gebruikt met uitzondering viewrightdvr service, met die van avg,... niets werkt! Enige verschil is dat het ooit wél gewerkt heeft heb mijn windows toen moeten herinstalleren en nu werkt het dus niet meer, zéér frustrerend! Alles al geprobeerd laat die BG TV on PC applicatie maar snel komen!
Firewall uit gezet, nog steeds zelfde melding dat de pc rechtsreeks aan de modem moet aangesloten zijn, welk ook het geval is. Firewall uitgezet, firewall van windows gebruikt met uitzondering viewrightdvr service, met die van avg,... niets werkt! Enige verschil is dat het ooit wél gewerkt heeft heb mijn windows toen moeten herinstalleren en nu werkt het dus niet meer, zéér frustrerend! Alles al geprobeerd laat die BG TV on PC applicatie maar snel komen!
Update: Gewoon belgacom bellen zeggen dat je tv on pc niet meer werkt (andere pc gekocht ofzo) allesinds niet zeggen dat je op 2 pc's wil installeren want dit mag niet, dan halen ze het geregistreerde mac uit hun systeem en kan je opnieuw installeren op je nieuwe pc
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.