Skip to main content
vandaag nieuwe firmware op bbox gekregen, via e-services de activatie gevraagd en de soft gedownload

daarna op de status pagina vlan30 zichtbaar, geen probleem, tot ik mijn decoder reset deed, decoder kwan met -300 service niet beschikbaar

modem naar factory default gezet, toen heeft de decoder na een reset na een half uur en een paar reboots terug teken van leven gegeven, maar nu ben ik vlan30 kwijt op de bbox en via e-services kan ik geen activatie meer vragen

enig idee hoe ik de juiste settings terug in mijn bbox krijg ?

bedankt

E1

OPladen decoder heeft bij mij toen ook een half uur geduurd om terug TV te krijgen. Ik had toen ook fout 300 op mijn TV-scherm, wat wil zeggen dat je verbinding met het TV-netwerk verbroken is. De modem resetten naar fabriekinstellingen heeft mij toen uit de penarie geholpen. Sedertdien is bij mij alles in orde. Internet, TV (2 x HD) en TVonPC (kijken en opnemen + PC on TV).

Die vind je op de b-box2 configuratiesite onder "advanced settings/maintenance/restore to factory settings".

Je moet er wél rekening mee houden dat de wireless dan terug opstaat (= default). Als je de Wifi gebruikt moet je de settings en paswoord wel terug instellen. Anders terug op "disable" zetten.

Beste E1,

Tijdens het testen hebben we vele bugs ontdekt die ons engineering team aan het oplossen is. Voorlopig houden we de installatie van TV on PC tegen.

U kan de Belgacom website regelmatig raadplegen voor eventuele veranderingen.

Met vriendelijke groeten,

Eva.

Reageer