bedank Proximus met jullie updates die niet werken

  • 23 November 2015
  • 36 reacties
  • 595 Bekeken

Na 37 jaar klant te zijn bij jullie en nooit een dag te laat geweest met betaling, verliezen jullie mij als klant vandaag wat bijna zeker is, heb gebeld naar jullie collega's Telenet . Ik ben het beu me de opnames met de nieuwe interface. B.V wil vandaag op nemen op vtm (Rijker dan je ben) en op Vier (de recherche) en heb nu maar de keuze dat ik moet selecteren tussen die 2 opnames en dat ik ze niet beide kan opnemen. wat vroeger perfect lukte.


Heb 21 conflicten met de opnames met jullie nieuwe look die niet werkt. Deze morgen 3 keer de technische dient gehad aan de telefoon die en die kunnen mij ook niet helpen, moet wachten tot de volgende update die weer niet zal werken in mijn ogen.


Heb vrijdag de update gehad en van dat moment is het een ramp dit weekend 7 opnames kwijt.


Ik ben het beu om jullie op de bellen als ik alles uitrekent ben ik al 34 uur kwijt met jullie aan de telefoon en ik krijg maar geen oplossing.


Dus brutaal gezegd FUCK YOU ben jullie beu en dit is jullie laatste kans ik wil vandaag een oplossing of jullie zijn mij kwijt als klant.


Welke bende idioten zitten er in Brussel die iets uitbrengen waarvan 50 % niet werk.


Nog even stom voorbeeld vroeger ik drukte op radio en ik zat op de zender Twee wvl, nu moet ik 5 drukken voor ik op die zender zit. NOEMEN JULLIE DIT EEN VOORUITGANG dat je nu 5 keer meer moet drukken.



36 reacties

Wel patrick dan kennen we misschien nog elkaar want daar is namelijk mijn werk ongeval over 11 jaar bij Schenker Rhenus gebeurt;En je weet als dokwerker verdien je goed.maar eens je zonder inkomen valt is het nog erger als je op pensioen bent;Ik heb maar 10 jaar naar school kunnen gaan omwille van die hersen tumor.Maar zoals ik lees zal het niet daar zijn dat je werkte?Maar ik zou nu ook liever gaan werken want dat thuis zitten word je zo beu als koude pap.Soms al op van 6 uur en dan gaat die dag niet voor bij.Het is nu weer spijtig dat ik proximus niet meer heb anders kon ik je beter helpen met problemen;Dat is nu moeilijker als je een buitenstaander bent natuurlijk.Als ik mijn raad aan proximus zou mogen geven in Brussel want ik zal er toch niet geraken.En dat vind ik langs één kant spijtig en sommigen zullen het goed vinden zonder namen te noemen.Dat is dat men beter 1 maal per jaar een groteupdate kan doen.Waar men een jaar vervangen heeft aan gebracht aan allerlei zaken.Ik denk aan suggesties en problemen die zijn binnen gelopen van klanten.Zoals bugs veranderingen aan de soft- of hardware van de decoder zodat er andere mogelijk heden kunnen gedaan worden via die decoder.Dat kan van alle aard zijn.
Reputatie 7
Badge +1
Intelligentie heeft niks met lang naar school gaan te maken. Je kunt ze daar alleen nog wat aanscherpen en meer weten en kunnen. Maar intelligenter wordt je daar nooit mee. Ik ken zeer hoog universitair opgeleide mensen die zeer dom uit de hoek kunnen komen en bij manier van spreken nog geen ei kunnen bakken. Je kunt ook buiten school kennis opdoen en die aanscherpen door je voor zoveel mogelijk te interesseren en kritisch te blijven.. Ik ben veel mensen tegengekomen als technieker of in de zorgsector bv. die in mijn ogen super intelligent waren en veel nuttiger voor de maatschappij. Maar dat is mijn persoonlijke mening die ik even kwijt moest. Ik heb ook in de haven van Antwerpen gewerkt in scheepvaart en expeditie en had daar als expediteur veel contact met allerlei soorten mensen, van dispatching van de spoorwegen tot binnenschippers en vrachwagenchauffeurs en had vooral positieve ervaringen.
Ja ik weet wet het leven van een dispacher zwaar om 5 uur s'morgens.Ik heb een hele tijd baas geweest van Douw Egberts in belgië tot ik in die put ben gevallen.Ik heb daar wel spijt van want ik verdien liever geld dan liever thuis te zitten zonder .Nu heb je geen 13 de maand en vakantie geld.Vroeger had ik gemakkelijk 150.000 frank vakantie geld en kon een mens het er van nemen om op vakantie te gaan;Je moest er wel voor werken.Dagen van 6 tot 10 uur s'avonds soms,maar ik deed mijn werk graag;
Reputatie 7
Badge +6
Dat heb je heel goed gezegd, Sinjoor. Bravo.
diploma (hoog of laag) halen is bv. ook maar het prille begin van een langere loopbaan die je dag per dag opbouwt door ervaring op te doen en vooral veel interesse, inzet, overtuiging en doorzettingsvermogen (gebeten zijn zoals ze zeggen) is zeker veel belangrijker, een diploma vergelijk ik een beetje met de fundamenten van een nieuwbouw, maar tegen dat de bouw afgewerkt is tot in de puntjes dan komt er nog heel veel meer bij kijken.
Reputatie 7
Badge +6
Nog eens bravo.


Daarmee zijn de problemen van Patrick natuurlijk niet opgelost. 'Bugs', als dat de oorzaak is, zijn toch rare 'beestjes' en waarom er bij sommigen zoveel zijn en bij anderen weinig of geen?Maar ja, als klant heb je daar allemaal geen boodschap aan natuurlijk.

Ik heb alleen de conflictenbug en na een restart zijn 4 van de 5 conflicten nu toch verdwenen. Die conflicten bij jou Patrick zijn dat echte conflicten of zijn dat oude conflicten die je niet kan verwijderen? Bij mij worden opnameconflicten toch blijkbaar automatisch opgelost. Ik hoop voor jou dat er vlug een oplossing komt want nu moet de pret van televisiekijken wel ver te zoeken zijn.
Reputatie 7
Badge +1
Zo is dat Elsa. Studies geven je een kader (een frame zoals ze zeggen) dat je zelf moet invullen en constant bijwerken. Ik ben nog altijd bezig. Ken en anderen hier duidelijk ook. Gebeten zijn is de enige manier om gedreven bezig te zijn en voldoening uit je werk of hobby te halen. Je werkt dan nooit tegen je goesting, wat je leven een stuk aangenamer maakt. Moeilijker wordt het als je dat wordt afgenomen door ziekte of andere omstandigheden. Nog nders is het als je na een lange loopbaan op pensioenleeftijd komt en er moet voor zorgen dat je niet in het 'zwarte gat' valt. Maar ik heb daar nooit last van gehad.
Ik zeg het lezen.
Inderdaad Sinjoor volledig met je eens, ik zorg er ook inderdaad voor dat ik mij geen second kan vervelen, maar dat iedereen dit door allerlei mogelijke omstandigheden niet altijd, kan daar ben ik mij ook degelijk van bewust.


Maar ook zoals Marleen zegt, we mogen zo gebeten en gedreven zijn en zoveel mogelijk raad geven als we enigszins kunnen, het zal toch enkel en alleen Proximus zijn die de oplossing gaat kunnen en moeten bieden, of anders gaan we hier nog veel pagina's kunnen vullen ;-)
Reputatie 6
Badge +2
Je zou zelfs een encyclopedie van 50 delen mee vullen.lach
Reputatie 7
Badge +6
Het deel met B van Bugs wordt in elk geval een kanjer.

Reageer