bedank Proximus met jullie updates die niet werken

  • 23 November 2015
  • 36 reacties
  • 595 Bekeken

Na 37 jaar klant te zijn bij jullie en nooit een dag te laat geweest met betaling, verliezen jullie mij als klant vandaag wat bijna zeker is, heb gebeld naar jullie collega's Telenet . Ik ben het beu me de opnames met de nieuwe interface. B.V wil vandaag op nemen op vtm (Rijker dan je ben) en op Vier (de recherche) en heb nu maar de keuze dat ik moet selecteren tussen die 2 opnames en dat ik ze niet beide kan opnemen. wat vroeger perfect lukte.


Heb 21 conflicten met de opnames met jullie nieuwe look die niet werkt. Deze morgen 3 keer de technische dient gehad aan de telefoon die en die kunnen mij ook niet helpen, moet wachten tot de volgende update die weer niet zal werken in mijn ogen.


Heb vrijdag de update gehad en van dat moment is het een ramp dit weekend 7 opnames kwijt.


Ik ben het beu om jullie op de bellen als ik alles uitrekent ben ik al 34 uur kwijt met jullie aan de telefoon en ik krijg maar geen oplossing.


Dus brutaal gezegd FUCK YOU ben jullie beu en dit is jullie laatste kans ik wil vandaag een oplossing of jullie zijn mij kwijt als klant.


Welke bende idioten zitten er in Brussel die iets uitbrengen waarvan 50 % niet werk.


Nog even stom voorbeeld vroeger ik drukte op radio en ik zat op de zender Twee wvl, nu moet ik 5 drukken voor ik op die zender zit. NOEMEN JULLIE DIT EEN VOORUITGANG dat je nu 5 keer meer moet drukken.



36 reacties

NB nog een voorbeeld als je vroeger met een opgenomen programma maal 2x doet om vooruit te spoelen kon je de onderschriften blijven lezen. Nu niet meer A.U.B 20% van je scherm nu met die werkbalk. Vraag mij echt af waar jullie personeel halen
Reputatie 6
Badge +2
Ja Patrick, hoe die ingenieurs bij Proximus aan hun diploma geraakt zijn weet ik niet, waarschijnlijk bij aankoop van een zak frieten of voor € 50 aankopen in Delhaize. lach


Als mijn V4 decoder in de loop van volgend jaar die nieuwe software zal krijgen dan weet ik al wat mij te wachten staat.
allee dan maar soliciteren voor een job bij Px als het zo zit

Dus brutaal gezegd FUCK YOU ben jullie beu en dit is jullie laatste kans ik wil vandaag een oplossing of jullie zijn mij kwijt als klant.



Dan had ik dat toch al lang gedaan, ik begrijp het echt niet, daarom mss dat hun aantal klanten altijd maar stijgt.
Lol Alexander hoop dat je die miserie niet zal hebben.


Maar dit loopt toch echt de spuitgaten uit met de opnames en nu 10 min geleden telefoon gehad van PX, meneer je kan 36 uur terugspoelen klopt maar kan dan wel niet de reclameblokken voor uitspoelen of ik moet bijna 5 euro betalen maandelijks daarvoor wat voor reactie is dat voor PX. Ik noem dat geldklopperij en geen enkel respect hebben voor de klanten


En blijkbaar Else nemen ze iedereen aan bij PX voor een job.


Al paar gezegd zelf Microsoft met een zware bug is opgelost op week bij PX heb ze maanden nodig. ZUCHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Reputatie 4
Microsoft direct opgelost, ja dat zal wel, ze doen niet anders dan debuggen, misschien hebben ze daar dan ook van die ingenieurs in dienst.


Als ik u was zou ik nog eens die goeie advocaat van u aanspreken, misschien is het dan direct opgelost!
Advocaten kosten geld en als invalide kan ik mij dat niet permitteren en PX weet dat dat de meeste klanten dit er niet voor over hebben om die kosten te maken. Ik raad aan om klacht in te dienen bij de ombudsman nu al 5 klachten daar ingediend en iedere keer mijn gelijk gekregen en creditnota gehad van PX.


Voor de nieuwe interface kon ik alles opnemen wat ik wilde, wel wekelijks paar de box van stroom halen om de opgenomen programma's te zien op de schijf. Nu lukt het mij zelf niet meer om 2 programma's tegelijk op te nemen zoals ik gisteren ervaren hebt, heb mijn kijkgedrag moeten aanpassen door Proximus.


Medewerkers blijven op dit onderwerp zwijgen omdat ze dat moeten van hun bazen. Maar als klant aanvaar ik dit niet, ik verwacht een eerlijke commutatie en geen blabla dat het in orde komt met de volgende update. ( jullie beloven dit nu al 13 maanden dat het in orde komt met de volgende update, zucht)


Ze maken het de klant moeilijker en moeilijker om op te nemen omdat de zenders ook lopen te balen dat de klanten meer en meer opnemen om die reclame door te spoelen. Mooiste voorbeeld dat ik kan geven is dat PX bijna 5 euro vraagt om bij TV replay te kunnen voor uitspoelen. Mijn god je moet nu betalen om geen reclame meer te zien.


Onthoud mijn woorden en ik zal gelijk hebben PX wil zogezegd alles online in die cloud en dat mag. Maar ik ben er nu al zeker van en kennissen ook eenmaal alles online zal zijn dat ze geld zullen vragen voor de opslagruimte in die cloud.




Nog nogmaals oproep naar de medewerkers kunnen jullie hier eens A.U.B een eerlijk antwoord geven.


En doe ook iets in godsnaam aan de herinnering wat een ramp is dat nu om zot te komen.


Oude interface 1 minuut voor het programma begin had je de boodschap en had je de keuze ja of neen.


Nieuwe interface. 10 min op voorhand wil u overschakelen naar de zender, lap mijn bakje nemen en drukken op neen , erna na 5 min terug zelfde lap weer bakje nemen en weer drukken. Als ik nu een herinnering programmeert moet ik 2 keer 3 keer drukken om neen te zeggen.


Waar halen jullie in godsnaam jullie programmeurs
@patrick wie is nu hier de stomste jij of PX?Ik moet daar niet over nadenken.100% jij.Want als jij het dan 37 jaar hier kan uithouden profficiat.Nu ga jij mij niet zeggen dat dit nu plots hier vandaag of vorige week of maand plots allemaal bij PX gebeurd.Dat zal al wel langer aan de gang zijn,maar toch blijf je maar bij die operator zitten en maar zagen tot de stenen uit de grond komen.Denk je nu echt dat het bij een ander nooit kan mis gaan?En waarom blijf je in godsnaam hier dan zitten en van je tak maken?PX zal niet ten onder gaan hoor als jij weg gaat.
Elsa als je nu nieuwe klant word is er buiten een v5 al een nieuwe decoder?
Nee tegenwoordig krijgt een nieuwe klant een V5-mini (dus zonder harde schijf) omdat er in de toekomst toch alles via de cloud (op de PX servers zal opgenomen worden.


Onlangs melde mij nog iemand dat hij naar een PX shop geweest was voor een nieuwe aansluiting en een bbox3 en een v5 met harde schijf meegekregen heeft. Dus blijkbaar zijn er toch nog uitzonderingen op de regel!!


De nieuwe decoder zou er eerst komen mss tegen einde 2015 maar nu het einde 2015 wordt is de nieuwe uitleg pas tegen eind 2016 dus dat wil zeggen dat ze het zelf nog niet weten en even goed moeten raden wat het wordt als wij (of niet mogen zeggen)


PS: PG is veel te graag bij PX anders was hij al lang weg en zo dient het forum toch nog voor iets :-))
Alexander dat heeft niets aan die ingenieurs en diploma's te maken.Knoop dat maar in in uw hoofd van ene die maar 10 jaar studie heeft gedaan en amper een diploma heeft.Dat heeft gewoon te maken dat het materiaal niet deugd.Zo eenvoudig kan een antwoord zijn.En dan kan jij de beste ingenieur nemen.Dat zal niets helpen.Eens dat is geïnstalleerd kan jij zoeken als een speld in een hooiberg.

Nieuwe interface. 10 min op voorhand wil u overschakelen naar de zender



Dat is dan toch een speciale nieuwe interface dat ze er bij u opgezet hebben, ik denk dat ze u kwijt willen ;-)
Er zit hier toch nog iemand met gezond verstand ja
Want ik zou het enkel nemen als ik Kroon neem.Telenet buiten.
Ik weet nu ook niet of je hier bij Kroon in België internet kan krijgen.Want anders wordt het vergelijken;in Nederland wel.Ik ga nu via Facebook proberen contact te leggen met een Belg die Kroon heeft.Als die dan al Facebook heeft en dan weet ik meer.

Advocaten kosten geld en als invalide kan ik mij dat niet permitteren en PX weet dat dat de meeste klanten dit er niet voor over hebben om die kosten te maken



Veranderen naar een provider waar je blijkbaar al die miserie niet hebt kost geen geld en een klein beetje moeite.

Ik ben er trouwens van overtuigd dat de PX Ingenieurs wel veel moeite doen om het probleem op te lossen, maar je hangt van zoveel factoren af zoals keuzes die gemaakt worden van hardware en software en zij beslissen dat zeker niet alleen, maar als er dan van boven uit keuzes gemaakt worden en het draait niet 100% uit zoals het verwachte werd, dan krijgen zij wel de opdracht om het in de kortste keren in orde te krijgen, en ik weet heel goed wat ik zeg, ik heb in gellijkaardige situaties gezeten en je bent tenslotte altijd de kop van jut en krijgt zeker geen respect voor al je inzet, juist het tegenovergestelde !
Wie heeft dat nu weer geschreven want dan moet ik weer iets gemist hebben en zal ik mij eens even recht zetten.
PG
Else toch niet moeilijk als ik een herinnering programeer heb ik nu 2 waarschuwingen 10 min ervoor en 5 min ervoor. Dus je moet die dan ook hebben. Wat is de ervaring met de andere forum lezers op dit gebied?


En Ken heb dikke 35 jaar nooit moeten bellen naar PX enkel nu de laatste maanden. En ik kan je kritiek verdragen maar op een beleefde manier of heb je geen opvoeding gehad op elementaire beleefdheid.


Zeg gewoon wat er allemaal niet werkt zoals veel andere mensen en als je dat zagen noemt 🙂 dat mensen opmerkingen doen daarover :-)


Snap ook wel dat ze in Brussel verveelt zitten met deze zaken en die niet liever hebben, ieder firma wil dat zijn klanten tevreden zijn over hun.


Maar ze beloven iedere keer komt in orde met de volgende update. Heb veel liever als klant dat PX eerlijk is wanneer het opgelost is


Met vriendelijke groet aan al de lezers op dit topic
Patrick, als ze dit wisten, denk je nu echt dat ze het dan niet zouden exact melden, en ze liever overspoeld worden met klachten en met de blijvend zelfde vragen van ontevreden klanten juist omdat er geen exacte datum kan vooropgesteld worden, ik zal nu de termen van Ken gebruiken, dat het zo'n oenen zijn bij PX dat denk het niet hoor. En dit is zeker niet dat ik ze wil verdedigen, ik vraag ook niet liever dat al die problemen in de korstte keren achter de rug zouden zijn, wie niet trouwens.
@patrick goed dan zal ik mij even voorstellen als dit volgens jou te hard aangekomen was;Dat komt waarschijnlijk omdat mijn caracter sinds mijn 10 de jaar veranderdt is.Ben toen geopereert aan een kwaadaardige hersentumor (hoofd). 5bewijzen personen op forum en sommige medewerkers) en nu ben ik werk onbekwaam door een werk ongeval aan de haven.dubbel bekken breuk.Zo dus we leven allebij van een uitkering denk ik en ik weet dat dit gene vette is.Bij mij toch niet.
Sorry om dit te lezen Ken en ik geloof je hoor met je ziekte en wens je sterkte toe en zoals u moet ik ook maandelijks zuinig zijn. En ik heb veel in de haven van Antwerpen geladen, mijn leven lang zeecontainers met ADR gereden op Europa. En nu 3 jaar thuis en ook niet meer mobiel dus computer en tv zijn mijn enige ontspanningen. Loop gewoon gefrustreerd dat ik niet meer kan opnemen wat ik wil heb niets dan conflicten, ik neem op om de reclame blokken door te spoelen. Nu moet ik mijn kijkgedrag aanpassen.


Juist daarom Else dat ze in Brussel eens leren om eerlijk te zijn en een dialoog aangaan met de klanten en ons in mensentaal het eens uitleggen waarom het zo lang duurt in plaats van te zwijgen.


Vele klachten en frustraties zouden verdwijnen bij de klanten met eerlijke antwoorden en geen stilzwijgen van hun en de belofte dat het in orde komt met de volgende update.


Hadden beter die nieuwe interface uitgetest met hun beta testers en paar maanden later uitgebracht bv 1 jan 2016 en dan was het een succes geweest al de fouten waren er uit.


Maar ja wie ben ik niets, gewoon klein zandkorreltje in de hoop


grtt iedereen


Patrick,


je zegt: ' Maar ja wie ben ik niets, gewoon klein zandkorreltje in de hoop'


Als het enigszins een troost kan zijn dat ben ik ook maar hoor!


Maar vele zandkorreltjes kunnen toch een hele grote hoop worden 😉

en daar maken de mensen nog altijd allemaal te samen geen gebruik van, als je begrijpt wat ik bedoel.


groetjes

Reageer