Ik twijfel om mijn Bbox2 om te ruilen voor een Bbox3? Ik lees nogal wat negatiefs over Bbox3...
Maar ik denk dat mijn Bbox2 toch zijn beste tijd heeft gehad en nu stilaan een museumstuk is geworden.
Doe ik er goed aan om om te ruilen?
Bladzijde 1 / 1
Je kan best een privébericht sturen aan het proximus team met deze vraag voor omruiling
Ik heb toch geen klagen van mijn bbox3.
ondertussen geef ik je wat info mee ivm een eventuele omruiling
Een toestel omruilen of terugsturen
Omruilen van bv. BBOX (zelfde principe voor decoder enz...)
Een toestel omruilen of terugsturen
Deze omruiling gebeurd via UPS punt.
Je kunt uw gewenste UPS punt kiezen uit deze lijst alsook ons een GSM contactnummer bezorgen.
Hierop zal je SMS ontvangen wanneer je nieuwe bbox klaar ligt.
Je defecte bbox lever je ook daar binnen.
Je mag deze gegevens doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team.
Uw nieuwe bbox zal dan spoedig worden verstuurd naar je UPS punt.
u zal een SMS ontvangen wanneer deze klaar ligt.
Vergeet niet uw oude bbox gelijktijdig binnen te brengen bij het afhalen van de nieuwe bbox.
Mocht je nog vragen hebben over de installatie van je bbox, kijk dan even op deze pagina.
Nog een toelichting wat de verzending van een toestel betreft.
Hiervoor ontvang je normaal gezien een mail
met een track en trace code en ook ontvang je een sms wanneer die wordt afgeleverd.
Indien je de mail niet ontvangen hebt, kan je dit nog altijd opvolgen via:
https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE,
- kies daar voor traceren volgens referentie
- geef dan bij zendingsreferentie je gsmnummer in
( te beginnen met 0032 en zonder spaties of punten tussen de cijfers ).
Ik heb toch geen klagen van mijn bbox3.
ondertussen geef ik je wat info mee ivm een eventuele omruiling
Een toestel omruilen of terugsturen
Omruilen van bv. BBOX (zelfde principe voor decoder enz...)
Een toestel omruilen of terugsturen
Deze omruiling gebeurd via UPS punt.
Je kunt uw gewenste UPS punt kiezen uit deze lijst alsook ons een GSM contactnummer bezorgen.
Hierop zal je SMS ontvangen wanneer je nieuwe bbox klaar ligt.
Je defecte bbox lever je ook daar binnen.
Je mag deze gegevens doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team.
Uw nieuwe bbox zal dan spoedig worden verstuurd naar je UPS punt.
u zal een SMS ontvangen wanneer deze klaar ligt.
Vergeet niet uw oude bbox gelijktijdig binnen te brengen bij het afhalen van de nieuwe bbox.
Mocht je nog vragen hebben over de installatie van je bbox, kijk dan even op deze pagina.
Nog een toelichting wat de verzending van een toestel betreft.
Hiervoor ontvang je normaal gezien een mail
met een track en trace code en ook ontvang je een sms wanneer die wordt afgeleverd.
Indien je de mail niet ontvangen hebt, kan je dit nog altijd opvolgen via:
https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE,
- kies daar voor traceren volgens referentie
- geef dan bij zendingsreferentie je gsmnummer in
( te beginnen met 0032 en zonder spaties of punten tussen de cijfers ).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.